Beantwoord

deactivatie email adres loopt

  • 28 January 2020
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

5e email adres verwijderd en er blijft maar staan deactivatie loopt als sinds 20 aug 19, ik kan al die tijd al geen mail adres aanmaken. Er staat te lezen 2 maanden, ik ben reeds al 5 maanden verder. Helpdesk ziet het mail adres al niet meer staan. Toch hou ik deactivatie loopt??? Graag hierop een antwoord / oplossing.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 January 2020, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@READ Hier hetzelfde probleem. Ik heb het al aangekaart bij KPN, maar daar willen ze weten welk e-mailadres ik heb verwijderd. Dat is echter al zolang geleden dat ik dat niet eens meer weet. Dus ze kunnen me niet verder helpen… :disappointed_relieved:

Piet.

ik weet nog wel me mail adres, en zou bij hun ook niet meer zichtbaar zijn. Als nog blijft het binnen mijn kpn op deactivatie loopt staan. :-(

Hoi @READ . Welkom op het forum. 

Ik heb voor jou een ticket aangemaakt. Er is namelijk iets vastgelopen. Ik verwacht dat dit deze week opgepakt wordt. :-)

 

 

Als het goed is, is het probleem verholpen. Is dat ook jouw ervaring, @READ ?  

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Goede dag ,even offline geweest. Probleem idd verholpen thnx daarvoor. Een helpdesk kan dit niet (maf eigenlijk) maar via dit forum toch gelukt. 

Fijn om te lezen! Voor eventuele toekomstige vragen weet je mij te vinden.