Beantwoord

E-mail adres herstellen

  • 26 November 2019
  • 3 reacties
  • 244 keer bekeken

Hallo

Een paar jaar geleden had ik een mail adres van het net.nl maar ik ben even naar ziggo geweest en weer terug 

kan ik het mail adres weer terug krijgen.

bvd Gerard 

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 November 2019, 19:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

 @Gerardblommestein

Als je nu weer een kpnmail e-mailaccount hebt, kan je proberen of je het oude hetnet adres als alias daaraan kan toevoegen. Als niemand anders dit adres heeft “overgenomen” moet dat kunnen.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Gerardblommestein, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je nog een internet of e-mail only abonnement bij KPN hebt, kan je (indien het e-mailadres nog vrij is) een alias aanmaken onder een bestaand KPN mailaccount. Op deze website staan alle stappen om een e-mailadres aan te maken. Let top, een alias valt onder een ander account, en bij het aanmaken dien je het hele e-mailadres in te typen (er staat als voorbeeld @kpnmail.nl maar als je @hetnet.nl hier typt zal hij het overnemen).

Indien je geen producten meer bij KPN hebt, kan het helaas niet meer aangemaakt worden.

Ik hoor graag of het uiteindelijk gelukt is!

Reputatie 7
Badge +21

@Gerardblommestein, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je hier nog hulp bij gebruiken?

Reageer