Beantwoord

E-mail komt niet aan bij KPNmail en andere KPN bedrijven

  • 13 December 2019
  • 7 reacties
  • 108 keer bekeken

Beste, 

Onze mails komen nu al enkele weken niet meer aan bij KPNmail adressen, maar ook niet bij dochterondernemingen van KPN. Ik heb op het forum gelezen dat er een mail gestuurd moet worden naar samples@ dat zal ik zo direct doen. Zouden jullie hier naar kunnen kijken, want dit is voor ons als bedrijf vrij vervelend.

Het gaat om domein bodybuildingkleding.com en fitnesskledingshop.com.

 

Bijvoorbaat dank.

 

Frank

icon

Beste antwoord door Lisa 15 December 2019, 15:42

Bekijk origineel

7 reacties

Hier precies hetzelfde probleem. Ik zie wel dat bijv. jullie domein fitnesskledingshop.com ook bij TransIP staat (DNS) net als het probleem domein van ons. Wellicht iets tussen KPN en TransIP (DNS)?

Reputatie 7
Badge +17

@Frankv84 Welkom hier op het Forum, hetzelfde geldt voor jou @MarcelSa. Goed dat je het een en ander al hebt uitgezocht. Je kan inderdaad betreft deze kwestie een mail sturen naar samples@kpnmail.nl
Omdat dit soort issues worden opgepakt door onze abuse desk is het belangrijk dat je eerst een mail stuurt naar abuse@kpn.com. Als je hen mailt, kan je dan omschrijven welke melding je precies ontvangt bij het versturen. Kan je een aantal e-mailadressen bijvoegen waarbij het misgaat? 

@Dennis ABD  Klopt het wat ik hier zeg? 

Reputatie 7
Badge +7

Klopt inderdaad.

 

Mail naar abuse@kpn.com en een voorbeeld van de mail welke geweigerd word naar samples@kpnmail.nl. Wij pakken het dan verder op. Alleen naar samples@kpnmail.nl mailen heeft niet zo veel zin, daar kijken we standaard niet.

Reputatie 7
Badge +17

@Frankv84 Ik heb helaas niets meer van je gehoord hier op het Forum. Is het ondertussen opgelost? 

@Lisa @Dennis ABD ik heb inmiddels een mail naar Abuse gestuurd. Zouden jullie hier naar kunnen kijken? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

@Frankv84 Bedankt voor het melden! @Dennis ABD is momenteel met verlof, wellicht dat @Raymondt het voor je kan nakijken, hij is ook actief op ons Forum namelijk. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Frankv84 , ik begrijp dat mijn collega Frans je mail al beantwoord heeft. Ik ga er vanuit dat hij het verder af kan handelen met je. Mocht je er niet uitkomen met hem, dan hoor ik het hier graag alsnog van je als ik iets voor je kan doen.

Reageer