Vraag

E-mail na opzegging te vroeg onbereikbaar

  • 6 October 2021
  • 9 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 3

Mijn thuis abonnement is per begin augustus beëindigd. Naar huidige normen moet KPN mijn mail nog 6 maanden bereikbaar houden.

Gisteren kreeg ik binnen een minuut 2 mailtjes dat mijn beide hoofdadressen geblokkeerd waren omdat ‘Uit ... informatie blijkt dat derden toegang tot uw KPN e-mailaccount hebben’.

Het probleem is dat opnieuw activeren niet kan: via mijn thuisaansluiting niet - want niet meer bij KPN - en via de webmail niet - want in Mijn KPN geen thuisaccount meer aanwezig …

3 keer aan de telefoon gehangen. Lukte allemaal niet.

Klacht indienen? Lukt ook niet zo. Ook de KS kon geen ingangspunt hiervoor vinden.

Bizar. Als KPN betaalde voortzetting van gebruik van e-mail aanbiedt moet heractivering toch ook lukken. Tip: stuur een nieuw wachtwoord naar mijn huidige adres in Mijn KPN ...

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rindertb, goed dat je hier aan de bel trekt! 

Jouw situatie is echt een uitzondering en daarmee val je net tussen wal en schip. Kom je verder als je inlogt via email.kpn.com met jouw KPN ID? 
 

Klacht indienen? Lukt ook niet zo. Ook de KS kon geen ingangspunt hiervoor vinden.

Gek, want een klacht kun je sowieso telefonisch doorgeven; dan wordt er een klacht voor je aangemaakt of kun je zelf doorgeven via de link die je doorgeeft (kies dan voor Andere manieren om een klacht in te dienen). Je komt dan uit bij dit klachtenformulier.

Tip: stuur een nieuw wachtwoord naar mijn huidige adres in Mijn KPN ...

Ik ben benieuwd wat jij van deze tip vindt, @Raymondt

Reputatie 7
Badge +16

En, @rindertb, wil jij in jouw Forum profiel ook noteren om welk e-mailadres het precies gaat?

Reputatie 3

 @Shyrin_ 

‘ Kom je verder als je inlogt via email.kpn.com met jouw KPN ID?’

Nee:

‘ Gek, want een klacht kun je sowieso telefonisch doorgeven; dan wordt er een klacht voor je aangemaakt ...’

Nou nee:

Je collega van het eerste gesprek zei direct dat dit nooit meer zou lukken. De tweede was verwoede pogingen aan het doen toen de verbinding werd verbroken. Het laatste gesprek eindigde met de mededeling dat niemand die hij gesproken had iets kon doen. Hij kon geen ingang voor een klacht vinden; het enige was dat ik dit zelf zou doen. Maar ik kon dus niet vinden waar. Pas nu zie ik het formulier waar jij naar verwijst.

Het gaat om 2 eruit geknikkerde adressen; alleen 1 ervan zou ik graag hersteld zien en heb ik toegevoegd in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik ga kijken wat ik voor je kan doen en geef je hier een terugkoppeling.

Reputatie 3

Top! Bedankt.

Reputatie 3

@Shyrin_  Kennelijk kan ik op mijn kop gaan staan maar gaat dit dus niet meer lukken?

Reputatie 7
Badge +16

Op je kop gaan staan gaat sowieso niet helpen, ik ben nog steeds voor je bezig, @rindertb.

Reputatie 7
Badge +24

Op je kop gaan staan gaat sowieso niet helpen...

Het kan natuurlijk wel, een foto is altijd leuk 😉

Reputatie 3

... ik ben nog steeds voor je bezig, @rindertb.

Oh, bijzonder. Thx.

Ik ben bezig met het omzetten van de in vele accounts geregistreerde Telfort adressen. Dat lukt ook vaak wel zonder toegang ertoe.