Beantwoord

E-mail Telfort instellen op pc

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 250 keer bekeken

Na wijziging telfort naar kpn kan ik mijn email telfort.nl adres niet meer instellen op mijn pc.

Alles geprobeerd met de instellingen opgegeven door kpn, zelfs student aan huis geweest, deze kon alleen een webmail telfort terughalen. Door een crash ook weer kwijt. Pc was niet meer te gebruiken na de crash..laptop aangeschaft, hotmail werkte wel. Op mijn mobiel wekt de telfort mail wel, heel raar...Wil wel heel graag mijn telfort mail terug op mijn laptop, alle berichten komen nu alleen op mijn mobiel. Kpn is niet te bereiken, ben wel heel geirriteerd.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 February 2021, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @JamesJim, welkom bij ons op het forum. Bij het instellen van het e-mailadres zat een hoop tegen begrijp ik! Lukt het met de nieuwe laptop wel om op de Webmail in te loggen? Als dat lukt, kan je de stappen op onze website voor e-mailinstellingen gebruiken om het in te stellen in een mailprogramma. Je kunt daar kiezen welk programma je gebruikt en wordt stap voor stap uitgelegd welke instellingen je kunt gebruiken. Lukt het daarmee? Het is ook mogelijk om contact op te nemen met 0800-0402, de collega die je daar spreekt kan makkelijk met je meekijken naar de instellingen.

Reputatie 7
Badge +10

@JamesJim :

Wat staat er bij jouw achter het @ teken van jouw emailadres ?

Hoeveel tekens heeft jouw (oude) Telfort wachtwoord ? Is dat 8 of 9 tekens ? Zo ja probeer dan een wachtwoord van minstens 10 tekens. “minstens 10 tekens” is namelijk de eis van de KPN voor het wachtwoord.

Idd wachtwoord voorgesteld door KPN gebruikt, kon meteen inloggen op webmail.. opgelost.. gelukkig..👍👍