E-mail via Outlook: kan geen e-mail verzenden

  • 4 January 2022
  • 3 reacties
  • 254 keer bekeken

Nieuwe pc, nieuwe Outlook: instellingen die ik van KPN kreeg en krijg werken niet. Outlook "zegt”: Er is iets misgegaan en uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen in Outlook.

Ik probeer deze instellingen van de KPN-site te gebruiken:

Inkomende server: pop.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 995 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @F Maas, dat is wel gek dat Outlook de instellingen niet wil opslaan. Kan je met dezelfde gegevens wel inloggen op onze Webmail? Daar heb je alleen het e-mailadres en het wachtwoord nodig, als het inloggen daar wel lukt weten we dat het niet mis gaan bij die gegevens. 

Ik heb in de tussentijd telefonisch met KPN aan de lijn gehangen. Men kwam er heel lang niet uit. Uiteindelijk is het dan opgelost doordat men allerlei instellingen (op mijn pc) geprobeerd heeft. Kan dus helaas niet vertellen wat het was. Het werkt nu wel.

 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het uiteindelijk gelukt is! Het was wel een zware bevalling begrijp ik, maar met doorzettingsvermogen en de telefonische collega's is het weer aan de praat. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.