Beantwoord

E-mail wachtwoord geblokkeerd

  • 31 August 2019
  • 1 reactie
  • 222 keer bekeken

Hallo, voor de 2e keer binnen een maand is weer mijn hetnet emailaccount geblokkeerd
ik heb de vorige keer 4x 10 minuten aan de telefoon gehangen om het account weer gangbaar te krijgen
ik heb een sms gekregen dat ik op kpn,com/wachtwoordwijzigen het weer vlot kan trekken, maar lukt dus niet
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 September 2019, 20:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi tinpri, welkom op ons forum.

Ik kijk graag voor je na naar wat hier de oorzaak van kan zijn. Heb je wel een melding gekregen van de blokkade? Wat lukt er niet precies via de website? Ik neem aan dat je het via deze website doet vanaf je thuisverbinding?

Zou je ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik hoor graag van je.