Beantwoord

E-mail wachtwoord wijzigen

  • 13 September 2020
  • 3 reacties
  • 3111 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

ik wil in mijn kpn webmail maar heb geen wachtwoord of iets. Nu dacht ik vraag een nieuwe aan maar als ik dat doe dan krijg ik de melding:

 

Fout: Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Een dag na activatie kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.
 

 

 

Dit heb ik gedaan en is ook met succes gekoppeld echter blijf ik de melding krijgen. 
 

Iemand een idee of oplossing? Ik heb een mailadres van KPN. Dank alvast. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 September 2020, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Vin1977. Ik zie dat je al je profiel hebt ingevuld. Waarvoor hulde! Jouw internetabonnement heb je inmiddels gekoppeld aan een KPN-ID zie ik. Je zou dan daar mee kunnen inloggen om vervolgens het wachtwoord van jouw KPN e-mail te wijzigen. Je kunt het ook wijzigen als je thuis verbonden bent met jouw netwerk met behulp van het klantnummer via https://email.kpn.com/wachtwoord

Hoor graag van je of het nu wel lukt om jouw wachtwoord te wijzigen.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag! 

Badge

Hoi Jeroen,

 

sorry ja het is gelukt met uw aanwijzingen. Heel erg bedankt kwam er echt even niet uit maar het werkt nu top en zoals het hoort 😊👍🏻