Beantwoord

E-mailaccount laten herstellen-

  • 11 May 2021
  • 13 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik heb per ongeluk een emailaccount verwijderd met alle emails dus. Kan ik die weer herstellen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 May 2021, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat email account kan wel hersteld worden. De mail is weg, en die kan waarschijnlijk niet terug gehaald worden.

Vul uw forumprofiel in, dan kan een KPN medewerker meteen voor u aan de slag.

Dank voor de reactie. Wordt met het herstel van de account ook de geschiedenis van mails teruggehaald?

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor de reactie. Wordt met het herstel van de account ook de geschiedenis van mails teruggehaald?

Nee, dat zeg ik: waarschijnlijk niet.

Dank:disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jan Kakebeen, ik kan het e-mailaccount vrijgeven en dan kun jij het vervolgens zelf weer aanmaken via: https://email.kpn.com/
Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Over de inhoud qua mails heeft @Nick83 gelijk. Alle mails van vroeger zijn helaas wel weg. 

Dag Jeroen, ik heb mijn profiel zover ingevuld. Wil je het account weer vrijgeven? Dank alvast.

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van het profiel! @Jan Kakebeen. Als ik kijk in onze systemen bij jouw abonnement, zie ik geen verwijderde e-mailadressen. Zou je in jouw profiel willen aangeven bij Persoonlijke Opmerking om welk e-mailadres het gaat? 

done!

Reputatie 7
Badge +19

Super! Ik heb de e-mailadressen die je hebt aangegeven weer vrijgegeven. Je kunt ze nu weer gaan aanmaken via https://email.kpn.com/

Gaat er toch nog iets niet goed ben ik bang. Ik heb het verwijderde account geactiveerd en ingesteld op mijn PC maar kan met het daaraan gekoppelde emailadres geen mails ontvangen en versturen.

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie inderdaad dat het e-mailaccount weer is aangemaakt en actief is. Lukt het wel om in te loggen op de webmail met het account? 

Ja dat lukt. Ik kan ook versturen maar niet ontvangen (verzender krijgt een foutmelding)

Instellingen aangepast. Alles doet het weer. Bedankt!