Beantwoord

e-mailadres planet.nl koppelen aan kpn account?

  • 15 April 2019
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

Vanuit een ver verleden heb ik nog een planet.nl e-mailadres in gebruik. Ik wil dit graag beheren onder mijn kpn-account; iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 16 April 2019, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Geert-Jan, welkom hier. Ik kijk graag voor je wat ik kan doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? En zet dan bij "Persoonlijke opmerkingen" het planet e-mailadres. 🙂
Dag Paul, mijn gegevens zijn ingevoerd.
Reputatie 7
Badge +25
Top! Ik heb de technische dienst aangestuurd zodat de mailbox kan worden verhuisd. Zal niet lang duren als het goed is.
Dankjewel! Betekent dit dat al mijn e-mail van planet.nl nu ook rechtsreeks in de inbox van mijn kpnmail.nl terecht komt zoals bij andere aliassen?
M.a.w. mijn planet.nl e-mail is met de verhuizing een alias geworden van mijn kpnmail.nl account?
Reputatie 7
Badge +25
Nee, ik verwacht dat het als aparte mailbox wordt toegevoegd. Zodra dat is gebeurt kunnen we dat aanpassen mocht je dat willen. 🙂
Aparte mailbox is prima. 🙂