Beantwoord

E-mailadressen laten opsplitsen en dat deze niet meer in dezelfde box terechtkomen

  • 5 June 2022
  • 6 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemorgen, Graag wil ik onze mailadressen laten opsplitsen en dat deze niet meer in dezelfde box terechtkomen. Zodat wij elkaar mails niet meer kunnen lezen.

Graag verneem ik van u een reactie. 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 June 2022, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Splitsen 2 accounts nu heb je dus 1 mailbox met een email-account inclusief een alias, dan komt alles inderdaad in 1 box binnen.

Wat je kunt doen is de alias opheffen en daar een zelfstandig account voor maken, maar daar heb je de hulp van KPN bij nodig, want als je de alias verwijdert, kun je deze meestal niet direct aanmaken als nieuw account.

Je kunt na het Pinkersterweekend bellen met 0800 0402 of in het prive-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en het bewuste emailadres invullen, dan kan een moderator dit binnenkort in orde maken.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +10

@Splitsen 2 accounts 

Maak een nieuw email-account aan (indien nodig) . Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” het emailadres dat verplaatst moet worden en vermeld naar welk emailaccount dat emailadres moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Een moderator kan voor jou dat emailadres verplaatsen.

@Splitsen 2 accounts

Maak een nieuw email-account aan (indien nodig) . Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” het emailadres dat verplaatst moet worden en vermeld naar welk emailaccount dat emailadres moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Een moderator kan voor jou dat emailadres verplaatsen.

Iets dergelijks antwoordde ik een halve dag geleden al.

Reputatie 7

Hoi @Splitsen 2 accounts, welkom op het forum. Jan en Willy hebben je al op weg geholpen zo te zien. Het verwijderen van de alias is daarbij niet nodig, die kunnen wij voor je verplaatsen als je zelf een nieuwe mailbox hebt aangemaakt. 

Of je dat hebt gedaan weet ik niet, op je forumprofiel staan geen gegevens en daardoor kan ik niet met je meekijken. Als je dat invult en een seintje geeft weet ik dat ik mee kan kijken. Of heb je inmiddels telefonisch contact gehad? 

Goedemorgen,

 

Helaas ben ik er nog niet aan toegekomen. Wanneer schikt het om even samen er naar te kijken? Kan meestal na 1400 uur. 

 

Graag hoor ik wanneer het schikt.

 

Mvg,

Evelyn Lichtenbeld 

Reputatie 7

We hoeven daarvoor geen specifieke tijd af te spreken @Splitsen 2 accounts, als je jouw forumprofiel invult met de genoemde gegevens kan ik op elk moment voor je kijken.

Als je het wel liever op een specifiek moment wilt bekijken is bellen met 0800-0402 makkelijker.