Beantwoord

E-mails verdwenen uit mijn Archiefmap???

  • 16 November 2020
  • 18 reacties
  • 1238 keer bekeken

Reputatie 1

Vandaag weer mij KPN email openen:

Tot mijn verbazing zijn de emails uit mijn archiefmap verdwenen??
Hoe kan dit nou. Hoe kan ik mijn bewaarde email weer vinden.

Help

icon

Beste antwoord door Capo 8 December 2020, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Badge +12

Staan ze misschien bij verwijderde items? Helpt uitloggen en opnieuw inloggen?

Reputatie 1

Hartelijk dank voor de reactie,

Maar zelfs voor de map verwijderde emails is LEEG zonder dat ik ze kon verwijderen??
Dit heb ik nooit met echt nooit gehad met mijn emailaccout!!
Verwijderde items vanuit de inbox moeten zichtbaar  zijn in de map verwijderde… om daarna of ik ze zelf wilt verwijderde….maar niet op de knop in de INBOX verwijderen en vervolgens niet meer te zien in mijn Prullebak.

 

Reputatie 1

IN mijn Archiefmap bewaarde ik mijn waardevolle emails… kan KPN ze terugzetten aub!!

Reputatie 1

Beide mappen waren LEEG, zowel de Prullenbak als de Archiefmap bij het inloggen in mijn mailbox!!!

 

Reputatie 1

Nee, antwoord op je vraag uitloggen en opnieuw inloggen>

Badge +12

Dat klinkt niet goed ben ik bang.…

Normaliter zou er een synchronisatie plaats moeten vinden met de servers van KPN. Daar lijkt dus iets fout. Ik hoop echt dat niet alles weg is (...)

Wacht even totdat er een moderator reageert. Dit kan echter vanwege drukte meerdere dagen duren helaas. Vul alvast je privé gegevens in bij je profiel. Die zijn alleen zichtbaar voor medewerkers van KPN (dus niet door ons). 

 

PS. Kijk ook hier even. Er blijkt een storing te zijn.

Reputatie 1

Beste Moderator van KPN,

 

Tot op heden ben ik nog niet geinformeerd over deze storing. MVG
Kunnen jullie aub mijn mails die in mijn Archiefmap lagen weer terugzetten?

Het is heel vervelend om door de media te moeten over de storing van KPN.
En ondanks de storing geen bericht ontvangen per email over de situatie.
 

MVG,

 

Capo

Reputatie 1

Beste KPN,

 

Aub willen jullie mijn Archiefmap met inhoud terugplaatsen in mijn mailbox.

Help, help, er liggen belangrijke emails in.
:face_palm_tone4:

Capo

Reputatie 1

Beste KPN,

 

Sinds deze storing is mijn Archiefmap met inhoud ( belangrijke emails ) spontaan verdwenen.
Ik probeer al dagen antwoord te krijgen of een kopie van mijn Archiefmap teruggeplaatst kan worden.
Zie mijn roep naar Hulp op het forum onder Capo.
Mails versturen lukt niet…..lijkt niet. Ik ontvang alleen mails.

 

Help KPN doe er aub wat aan!!
 

Admin: verplaatst naar je eigen topic. Het is niet nodig om hetzelfde in meerdere topics te benoemen

Beste @Capo 

Het kan door drukte op het forum meerdere dagen duren voor je reactie krijgt.

 

Wacht even rustig af. Belle met 0800-0402 kan ook al is mijn ervaring dat zij hier goede service verlenen.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Capo,

Wat vervelend dat jouw archief map ineens leeg is. Ik help je graag verder, wat voor email programma gebruik je? Staan de emails nog wel in de webmail? 

Reputatie 7
Badge +10

@Capo :

Ben je misschien recentelijk overgestapt van het POP protocol naar het IMAP protocol in jouw emailprogramma ?

Reputatie 1

Beste Willy,
Hartelijk dank voor je reactie,

Maar bellen met 0800-0402 klantenservice geeft niet de gewenste resultaat. 
Het is een technisch probleem of is er script hiervoor gemaakt?
Ik heb zojuist gekeken wat bedoel je precies met POP naar IMAP. Dit zijn technische handelingen en
hier ga ik niet zitten.
Instellingen of iets dergelijk veranderen. Als je hebt over overstapt heeft KPN de overstap gedaan met de emailbox van ex klanten van naam ….telfort.nl???
Inloggen doe ik altijd op KPN webmail en nooit mijn mailbox van KPN gesynchroniseerd.
Dus een kopie van de Archiefmap met inhoud is te achterhalen en  worden teruggezet. 
Aub hou het simpel en ik ben niet zo technisch om het te gaan uitzoeken… waar het aan ligrt.
De kopie van mijn Archiefmap met belangrijke mail kan teruggezet waarom moeilijk doen en de klant uitzoekwerk geven van een storing die door KPN ICT veroorzaakt.

MvG 
Capo

Reputatie 1

Beste Hanna van KPN,

 

Mijn emails die ik in de Archiefmap had zijn niet te vinden in de mailbox.
 

Help aub
 

MvG,

Capo

Reputatie 7
Badge +13

Beste @Capo, begrijp ik goed dat de e-mails niet meer in de webmail staan? Wanneer de E-mails uit de webmail zijn verdwenen staan ze niet meer op een KPN server en kan ik deze helaas niet herstellen. 

@Willy22 refereert naar de server instellingen op een email cliënt zoals Apple Mail of Outlook. Waarbij een POP instelling de E-mails van de KPN server verwijderd en deze lokaal op de PC opslaat, een IMAP instelling laat de E-mails op de server staan. Tussen deze protocollen wisselen kan er voor zorgen dat er E-mails verloren gaan. Is er recentelijk iets gewijzigd? 

Reputatie 1

Hartelijk dank voor je uitleg,

 

Maar als iets is gewijzigd is door de KPN storing…..en ik ben niet de enige,
Altijd de schuld indirect bij de klant deponeren… de klanten hebben toch geen zicht wat achter de gordijnen gebeurd bij KPN.

Sinds die storing krijg ik allerlei spam mails in mijn mailbox. Hier wordt ik echt niet vrolijk van.
 

Capo
 

Reputatie 7
Badge +10

@Capo :

Heb/had je twee of meer archiefmappen (in de webmail) ? Zo ja, zijn ook daar de emails verdwenen ? Of zijn die mappen ook verdwenen ?

Probeer dit eens; Kies in de webmail: tandwiel (rechtsboven) > instellingen > email > Wijzig IMAP abonnementen. Hier kun je aanvinken welke mappen zichtbaar zijn in het hoofdscherm van de webmail.

Ik persoonlijk gebruik zowel de webmail als een emailprogramma. Het email programma gebruik ik o.a. om een kopie van alle emails op mijn laptop te hebben. Dan heb ik al mijn emails nog als er een storing is bij de/een (KPN) provider.

Reputatie 1

Hartelijk dank voor de tip. Maar het is gelukt.

He eh ( een hele diepe zucht ) inmiddels is mijn Archiefmap met INHOUD teruggeplaatst!!!

Ik ben weer blij. Vraag mij NIET wat achter de schermen is gebeurd maar………….ik heb mijn belangrijke emails terug.

Bij deze wil ik KPN webteam support bedanken voor de genomen moeite.

Chapo

Fijne Feestdagen en tot ziens

Capo 

Â