Vraag

E mails worden niet ontvangen

  • 10 January 2021
  • 5 reacties
  • 646 keer bekeken

E-mails zijn wel te benaderen via KPN Webmail maar komen niet in inbox via windows 10 E-mail.

Ik kan wel mails versturen.

Iemand tips?

BVD.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Herman99, welkom op ons forum. Mocht je de problemen nog steeds ervaren, kun je dan vertellen of/welke foutmelding je krijgt als je de mails probeert op te halen in het e-mailprogramma? Kun je daarnaast een screenshot sturen van de e-mailinstellingen? Privacygevoelige informatie zoals jouw e-mailadres kun je het beste weglaten. Zo krijgen we een duidelijker beeld van de situatie en kunnen we uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Dank je Ron voor je reactie.

Excuses voor mijn verlate reactie.

Het probleem bestaat nog steeds, ik heb alleen nog geen tijd gehad om er opnieuw naar te kijken.

Je hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Ik maak gebruik van Windows 10 Mail en heb inmiddels ook al de hulplijn van KPN geraadpleegd en die kwam er niet uit.

IK kan via KPN Webmail alles doen en vanaf mijn PC via Windows 10 Mail wel mails versturen maar krijg de melding “er zijn nog geen nieuwe berichten binnen” terwijl er op KNP Webmail wel degelijk mails in de in box zitten.

We hebben instellingen gecontroleerd en er werd gezegd: het zal wel aan uw PC liggen, neem maar even contact op met Microsoft. Slap antwoord, immers alles werkt verder.

Ik meerdere malen mijn account verwijderd en weer opnieuw aangemeld maar probleem blijft bestaan.

Als server voor binnenkomede mail staat ingesteld : imap.kpnmail.nl:993:1

Voor uitgaande mail: smtp.kpnmail.nl:587:0

Volgens helpdesk KPN ok, maar helaas zonder succes.

Nog tips voor me?

Alvast bedankt voor de moeite. 

Herman.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Herman99, bedankt voor de terugkoppeling. Wat vervelend om te lezen dat het probleem, ondanks jouw inzet, nog niet is verholpen.  Kun je vertellen hoe je het e-mailadres verder hebt ingesteld in Windows 10 mail? Als je het makkelijker vindt, mag je ook een screenshot meesturen. Privacygevoelige informatie zoals jouw e-mailadres kun je het beste weglaten. Zo krijgen we een duidelijker beeld van de situatie en kunnen we uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen!

Ron - bedankt weer voor je reactie.

Ik ga even kijken en zal proberen zo duidelijk als mogelijk aan te geven hoe e.e.a. ingesteld staat.

Is een redelijk recht-toe-recht aan proces wat ik gevolgd heb, e.e.a. volgens instructies KPN.

Ik zal proberen vanavond of morgen te reageren.

Alvast bedankt.

Herman.