Beantwoord

Foutcode 0x80004005

  • 19 January 2020
  • 5 reacties
  • 528 keer bekeken

Ik krijg de foutcode 0x80004005 als ik inlog op kpnmail.nl

Waar zou dat aan kunnen liggen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2020, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @highstreets, je geeft aan dat je deze code te zien krijgt als je inlogt op kpnmail.nl, is dat als je wilt mailen via een emailprogramma van Windows? Op welk punt krijg je de foutcode te zien?

Kan je wel mails versturen en ontvangen als je inlogt op onze webmailpagina?

Ik krijg de foutcode te zien na circa 3 minuten en is als ik inlog op Mail een programma van Windows 10.

Nee, ik kan inderdaad geen webmail ontvangen.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dus via de webmail gaat het ook fout? Kan je wél inloggen daar? Of lukt dat al niet?

Als je niet in kunt loggen bij de webmail, zullen je wachtwoord en/of gebruikersnaam niet kloppen. In dat geval kan je een nieuw wachtwoord aanmaken:slight_smile:

Ik heb gedaan wat jij voorstelde, maar toen heb ik een nieuw wachtwoord aangemaakt via mijn klantnummer.  Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +20

En met dat nieuwe wachtwoord lukt het allemaal weer?:relaxed:  Fijn dat je zulk goed nieuw voor me hebt, graag gedaan!:blush: