Beantwoord

Foutmelding bij versturen E-mail "Het adres van de afzender is ongeldig"

  • 23 March 2020
  • 9 reacties
  • 24815 keer bekeken

Foutmelding e-mail. E-Mail versturen mislukt. Het adres van de afzender is ongeldig. Versturen wil niet, ontvangen wel.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 March 2020, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TandA welkom op het forum!
Deze foutmelding klinkt als een van de instellingen in je E-mail programma die niet goed staat. Specifiek bij de instellingen van de uitgaande mailserver.
Zou je deze stappen eens kunnen doorlopen om je instellingen te controleren?

​​​​​In de tussentijd zou je ook de webmail kunnen gebruiken om mails te versturen, ik vermoed dat die nog wel gewoon werkt! 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TandA het is inmiddels een paar dagen later! :) heb je het nog op weten te lossen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb dezelfde foutmelding en kom met bovenstaand advies niet tot een oplossing. Ontvangen van mail is geen probleem en ook verzenden via myn gmailaccount is geen probleem. Wellicht is myn ..@eigendomeinnaam.nl de oorzaak?

Instelling uitgaande mail: smtp.xs4all.nl

graag advies. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fysker, je uitgaande server doet vermoeden dat je misschien een XS4ALL abonnement hebt. Kan dat kloppen? In dat geval kun je met deze vraag namelijk het beste bij XS4ALL terecht :)
De instellingen van je mailadres met eigen domein kan ik je sowieso niet heel goed mee helpen.
Als het wél lukt met verzenden via je eigen webmail moet het iets van een instelling van je mailprogramma zijn.

Spijtig; krijg het vervelende gevoel over mij van “het kastje naar de muur”. Met name KPN-XS4All…..

maar goed ik zal contact opnemen met XS4All; die bekend staan om hun excellente klantenservice.

 

Weer een e-mail storing versturen mail, ontvangen gaat nu wel .

 

Word hier nog aangemerkt !!

Weer een e-mail storing, versturen lukt niet ontvangen wel .

 

wordt hier nog aangewerkt ?

Gr Harry 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @strulle, Je reageert nu onder een 3 jaar oud topic.
Als je momenteel problemen ervaart met je e-mail kun je het beste even een nieuw topic aanmaken of even bellen met 0800-0402