Beantwoord

Freeler Account wachtwoord kwijt

  • 30 July 2020
  • 10 reacties
  • 130 keer bekeken

Badge

Geachte lezer,

Ik gebruik nog actief diverse freeler E-mail adressen. Van een aantal wil ik het wachtwoord wijzigen. Ik ben echter tijdens de verhuizing mijn gegevens van het Freeler account kwijt geraakt.

Wat moet ik doen om dit Freeler account weer actief te krijgen?

 (mijn producten zijn allemaal gekoppeld aan een KPNPlanet Account)

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 August 2020, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @IJsvogel01, welkom op het forum!  Ik zie dat je gegevens hebt ingevuld in je profiel. Alleen zijn aan dat klantnummer geen Freeler adressen gekoppeld. Wil je in het profiel de Freeleradressen waar het om gaat invullen? Dit mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Laat even weten als je dit gedaan hebt. Dan help ik je verder met het wachtwoord.

Badge

Beste Erik,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de betreffende Freeler E-mailadressen in mijn profiel aangevuld in het veld “persoonlijke opmerking gezet".

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, IJsvogel. Je krijgt zo dadelijk een privébericht van me, want hier zitten wat haken en ogen aan :)

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, IJsvogel. Je krijgt zo dadelijk een privébericht van me, want hier zitten wat haken en ogen aan :)

 

Na privécontact zijn de Freeler accounts weer bereikbaar en bruikbaar door IJsvogel :)

Erik,

ik zit met hetzelfde probleeem. Mijn freeler email wordt niet door KPN gezien dus via mijn KPN een nieuw wachtwoord vragen lukt niet. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @HulpvoorElida, welkom! Je bent op het goede adres :) Dank ook voor je privébericht, ik reageer daarop. 

Hi,

Ik zit met denk ik hetzelfde probleem. Ik heb een oud freeler adres, maar niet meer toegankelijk via webmail. Ik heb een KPN-ID aangemaakt, maar daar wordt gevraagd producten te koppelen. Dit wil ik niet omdat deze al aan een ander emailadres zijn gekoppeld. Kan ik weer gewoon toegang krijgen tot mijn freeler webmail? Email van dit freeler-account werkt nog wel omdat deze worden geforward naar nieuw adres.

Thx alvast voor jullie support!!

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @GJ_W, welkom! Je kunt meerdere abonnementen koppelen aan één KPN ID, dus wat dat betreft is het geen probleem. Maar, oude Freeler abonnementen hebben geen klantnummer meer en zijn daarom niet te koppelen. Dus je hebt inderdaad mijn hulp nodig :) Daar heb ik dan alleen wel het Freeler adres waar het om gaat voor nodig. Vul alsjeblieft je forumprofiel in met het adres in het veld ‘persoonlijke opmerking’ en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan reset ik het wachtwoord zodat je weer gewoon bij de webmail kunt.

Forumprofiel aangepast :)

Krijg ik een email op het freeler adres?

Reputatie 7
Badge +30

Nee, je krijgt een privébericht van me hier op het forum :)