Beantwoord

Freeler e-mail instellen

  • 26 January 2020
  • 2 reacties
  • 630 keer bekeken

Ik heb een nieuwe computer en wil email adres instellen . Maar geen idee hoe dit moet.

Ik heb een naam@freeler.nl account . Deze is gekoppeld aan naam@hetnet.nl

 

Ik heb de  site Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple? gebruikt maar ook dit is onduidelijk.

 

probleem is dat ik niet weet waar ik @freeler email adres en waar @hetnet.nl moet invullen

Ik had voorheen windows live mail en wil nu Outlook of windows 10 mail wil gaan gebruiken

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 28 January 2020, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Ad B. , als het ene e-mailadres een alias is van het andere e-mailadres hoef je maar 1 account aan te maken.

Bij gebruikersnaam vul je een e-mailadres in en bij wachtwoord het bijbehorende wachtwoord en de overige instellingen vind je in de door jezelf aangehaalde helpschermen terug.

Zijn het wel 2 verschillende e-mailacoounts, dan moet je e.e.a. dus 2x aanmaken.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ad B., het Freeler e-mailadres staat sowieso los van het Hetnet e-mailadres. Dus je kan ze los van elkaar, als twee e-mailadressen instellen. Je kan ze beide met de nieuwste e-mailinstellingen (de KPNmail instellingen) instellen in je e-mailprogramma. Als je met dit in gedachten nog eens de pagina die je al noemde doorloopt, lukt het dan wel?