Beantwoord

Freeler mail overzetten

  • 26 January 2020
  • 8 reacties
  • 143 keer bekeken

Ivm einde windows 7 een nieuwe computer gekocht met windows 10.

 

Probeer nu al een maand lang mijn freeler mail over te zetten naar nieuwe computer/mail programma (thunderbird). Elke keer geeft deze de fout melding aanmelden pop server mislukt.

Authentication failed . Heb geprobeerd om het wachtwoord te resetten, maar dat schijnt niet meer te kunnen? (Freeler adressen worden niet meer gekoppeld cq ondersteund door KPN).

Heb inmiddels al 5 keer gebeld met KPN help desk maar die weten de oplossing niet (is buiten de standaard klaarblijkelijk en we zijn dus inmiddels een maand verder

 

Wie weet een oplossing?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 January 2020, 16:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Ruud63 , zie bijgaande screendump, geldt ook voor Freeler-account:

 

Jan dank,

 

Het probleem is dat je daarvoor je wachtwoord nodig hebt.

En op een of andere manier kunnen de wachtoorden van ALLE freeler email acounts niet meer  ge reset worden. Althans dat is het geene wat KPN 4 weken geleden vertelde

 

Groet Ruud

Hallo @Ruud63 , als je je wachtwoord niet meer weet, wacht dan de reactie van een moderator af.

Probeer met je freeler account eens in te loggen via de webmail, klik dan op wachtwoord vergeten en er wordt een mail naar je gestuurd met gegevens, hopelijk dan naar een ander emailadres als je freeler anders schiet het nog niet op.

Succes.

 

Dank zal ikdoen

 

Reputatie 7

Hey Ruud, welkom! Gebruik inderdaad de instellingen die Jan al geeft. Wat betreft het wachtwoord ga ik je helpen. Vul alsjeblieft je forumprofiel in, met het adres waar het om gaat in het veld ‘persoonlijke opmerking’, en laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan help ik met resetten zodat je de boel weer als vanouds kunt gebruiken.

Heb ik inmiddels gedaan

ben benieuwd

Reputatie 7

Dank je, Ruud. Ik heb de boel gereset hier, je krijgt een privébericht van me met meer info.

Reputatie 7

Ruud geeft aan dat hij weer bij z'n mail kan en dat het instellen gelukt is :)