Beantwoord

Geblokkeerde email

  • 18 February 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

In mijn handtekening onder mijn adresgegevens staan 3 verwijzingen naar websites. 1 daarvan (de verwijzing naar mijn site over relatietherapie) heeft er plotseling voor gezorgd dat mijn mails niet aankomen. Als mensen mij antwoorden met nog die handtekening van mij er op dan komt hun mail niet bij mij aan. Dit gebeurde allemaal zonder kennisgeving. Het was een enorm gedoe om de reden van de blokkering te vinden. Maar nu is nog de vraag wie doet dit en waarom? De site waarom het gaat is https://felixerkelens.nl/relatiebegeleiding/ 

icon

Beste antwoord door RBxx 18 February 2020, 16:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

​Hallo @Felix Erkelens 

Merken die mensen dat er wat misgaat? Krijgen ze misschien een “bounce” bericht terug met daarin de melding 550 5.0.0 Mail rejected ? Dan is dat het spamfilter van KPN dat ingrijpt.

KPN Abuse beheert dat en is bereikbaar via mail abuse@kpn.com , stuur een bericht en ze pakken het op.

Dank Ruud, ga ik doen. Ik kwam er pas na een week achter dat mijn mails niet aan komen. En niemand heeft ooit een foutmelding gehad. Ik ga abuse@kpn.com proberen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Felix Erkelens en welkom op het forum! Top dat je abuse al als tip aangeraden hebt gekregen. Ik hoop dat mijn abuse collega's hier een verklaring en een oplossing voor hebben zodat je mails weer aankomen. :slight_smile: Mocht je na het contact met hen nog vragen hebben dan kun je hier altijd weer een bericht plaatsen! 

Reageer