Beantwoord

Geen inkomende e mails meer

  • 31 August 2020
  • 10 reacties
  • 351 keer bekeken

Ineens geen inkomende e mails meer,hoe kan dat ,vanmorgen nog wel

icon

Beste antwoord door Lisa 5 September 2020, 15:13

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Zelfde hier, krijg in Outlook steeds de vraag of mijn wachtwoord juist is.

KPN, is er een storing bekend?

Bij Storing op KPN.com staat dat er geen storingen zijn. 

Reputatie 7
Badge +10

Het volgende kan bij Outlook helpen: Maak een nieuw account aan in Outlook (met dezelfde gegevens) en verwijder het account dat problemen veroorzaakt. Vraagt Outlook nog steeds om een wachtwoord ?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @KoosCar! Welkom hier op ons KPN Forum! I.v.m. de drukte, duurt het even voordat we reageren. Excuses voor dit langere wachten. Wat balen dat je geen e-mails meer ontvangt. Ontvang je geen e-mails maar in het mailprogramma dat je gebruikt, zoals Outlook of ontvang je ook geen mails meer in de webmail? 

@joop2011 Aan jou wil ik eigenlijk hetzelfde vragen. Heb je ook problemen bij de webmail, of niet. Aangezien we inmiddels een aantal dagen verder zijn, vraag ik me af of het probleem nog steeds bestaat. Ik hoor graag van je/jullie! 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van jullie gehoord, dus neem aan dat het inmiddels is opgelost (eventueel via een ander kanaal). Als die niet zo is, dan weten jullie ons te vinden. 

Na drie dagen lang gebeld te hebben met kpn werd mijn klacht eindelijk doorgezet naar hun klachtenafdeling of service ????? , ze gaven wel elke keer toe dat de fout bij hun lag en niet ineens bij mij.

De 4 e dag werd ik gebeld en goed geholpen ,werden de  e mails weer ontvangen en verzonden , wel de 4 dagen de mails kwijt .

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen dat het uiteindelijk is opgelost! Wat rot en gek dat je de mails kwijt bent. Normaal gesproken stromen ze alsnog binnen. Bedankt dat je het hier meldt dat het is ‘opgelost’:hugging:

ik heb hetzelfde probleem: geen mails meer kunnen ontvangen met de melding dat het wachtwoord gecontroleerd moet worden. 

Het wachtwoord is goed. Daar ligt het niet aan.

ik herken de beschrijving van KoosCar. Dat hebben wij ook.

Wat kan ik doen om het op te lossen?

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan helaas niet zien wat de oplossing is geweest bij @KoosCar! Ik heb helaas geen gegevens om te achterhalen wat mijn collega's met hem besproken hebben. Wellicht kan hij je de gouden tip geven? 

@Lisa waar kan ik directe hulp krijgen voor mijn probleem: ik heb nog steeds geen inkomende mail - is er een helpdesk?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @karinwink! Je kunt ons (gratis) bellen > 0800-0402. Bereid jezelf alvast voor op een lange wachtrij:sweat_smile: ! Het is momenteel erg druk bij ons. Ook kun je een chat starten of natuurlijk lang een van onze winkels. 

Reageer