Beantwoord

Geen mail kunnen versturen met KPN mailadres via Gmail op android, komt wel binnen.

  • 14 June 2021
  • 8 reacties
  • 455 keer bekeken

goedemorgen, ik heb een nieuwe samsung s21, mijn probleem is dat ik wel mail binnekrijg maar geen mail kan versturen. heb geprobeert om account toe te voegen op alle mogelijke manieren maar kom niet verder. als ik nu de mail open vraagt de telefoon om me aan te melden bij kpn, als ik daar op klik krijg ik een scherm met de vraag imap wachtwoord… en bij uit en inkomende mail staat hetzelfde poortnr.

wie kan me helpen

gr carin

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 June 2021, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Carin1965!

Voor dit toestel hebben we twee stappenplannen om je e-mail in te stellen!

E-mail - Handmatig Instellen

E-mail - Instellingen KPNMail controleren


*admin edit::
Momenteel lijkt er een bug in de Gmail app te zitten waardoor deze niet (goed) werkrt met eigen mailadressen.

Je bent niet de enige die hinder ondervindt met mailen. Hieronder gaat het puur over gmail, maar misschien is het probleem wel groter. 

https://androidworld.nl/apps/gmail-vertoont-ernstige-fouten-negatieve-reviews-stromen-binnen

 

Edit: Tekst aangepast.

 

hoi, ik kom echt niet verder, hij blijft serverproblemen aangeven. nu IMAP ww doorgeven??

bij acount toevoegen alle 4 de opties(met en zonder beveiliging) geprobeert. 

ik weet t nier meer… 

de hierboven opties ook geprobeert. synchronisatie kan ik alleen met dagen veranderen, geen minuten.

gr carin

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is raar, en als de app vraagt om het imap wachtwoord, dan vul je het wachtwoord van je mailadres in toch?
Krijg je dan een foutmelding dat deze niet klopt?

Heb je het stappenplan om je instellingen te controleren ook al doorlopen?

ja, ww van mailadres.  krijg foutmelding en dan springt hij naar inkomende mail instellingen, maar dat staat volgens mij goed. poort nr ook goed. ??? en nu?

\gr carin

Reputatie 7

Dat lijkt sterk op het probleem dat ik en vele anderen al ruim een half jaar ervaren met mails verzenden vanuit Outlook op Android. Ook daar NOG STEEDS geen oplossing. :confounded:

Nu krijg ik ook geen mails meer binnen:((

Wie oh wie herkent dit  en heeft de gouden tip??

Reputatie 5
Badge +4

Je bent niet de enige die hinder ondervindt met mailen. Hieronder gaat het puur over gmail, maar misschien is het probleem wel groter. 

https://androidworld.nl/apps/gmail-vertoont-ernstige-fouten-negatieve-reviews-stromen-binnen

 

Edit: Tekst aangepast.

update en misschien(iig voor mij) de gouden tip.  google kpn mail inloggen, snelkoppeling naar startpagina en zie daar. Wel een iets andere uitvoering maar ik kan mailen en krijg mail binnen:))))) Dus niet meer via outlook maar Kpn.

Â