Beantwoord

Hoe herstel ik een e-mailadres wat eigenlijk een e-mailaccount had moeten zijn?

  • 27 November 2022
  • 6 reacties
  • 138 keer bekeken

Heb een e-mail adres gemaakt wat eigenlijk een e-mail account moest worden.

Kan nu geen account onder die naam maken.

icon

Beste antwoord door WMG-N 27 November 2022, 21:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@reinwulp 

Verwijder het emailadres. Neem contact op met de KPN klantenservice (tel. 0800-0402) en vraag of zij de zogenaamde “reservering” van dat emailadres kunnen afhalen. daarna kun je dat emailadres weer gebruiken/aanmaken.

Je kunt hetzelfde verzoek ook via dit forum doen.

Dank je wel Willy22 voor je antwoord, ga morgen bellen, weet niet hoe ik dit via het forum kan doen.

👍

Reputatie 7
Badge +10

Verwijder het emailadres. Neem contact op met de KPN klantenservice (tel. 0800-0402) en vraag of zij de zogenaamde “reservering” van dat emailadres kunnen afhalen. daarna kun je dat emailadres weer gebruiken/aanmaken.

Je kunt hetzelfde verzoek ook via dit forum doen.

@reinwulp

Via dit forum:

Zorg ervoor dat  de belangrijkste gegevens (NAW, klantnummer) zijn ingevuld bij jouw profiel hier op forum. Vermeld bij “Opmerkingen” welk emailadres moet worden omgezet in een emailaccount. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator kan dat verzoek uitvoeren of doorsturen. De vragen hier op het forum worden afgehandeld in volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @reinwulp! Als je je forumprofiel volledig invult kunnen wij zo'n reservering inderdaad verwijderen. Ik zie daar nog geen gegevens staan, ik vermoed dat je telefonisch contact hebt gehad en dat het daar is geregeld?

Reputatie 7

@Jasper, Ik heb het vaker geopperd en ik hoop dat er ooit iets mee gedaan gaat worden.

Waarom kan je niet zelf een e-mailadres binnen hetzelfde hoofdaccount (contract) verplaatsen?

M.a.w. laat zo'n "reservering" alleen andere hoofdaccounts (contracten) blokkeren voor het gebruik van zo'n "gereserveerd" emailadres.

Reputatie 7

Persoonlijk ben ik het daar mee eens inderdaad, dat zou het voor mensen makkelijker maken. Die wens is bij mijn weten ook bekend bij de ontwikkelaars.