Hoe krijg ik een icoontje van mijn webmail hetnet in mijn werkbalk ?

  • 17 November 2021
  • 4 reacties
  • 1007 keer bekeken

Reputatie 1

Iedere keer als ik een mail krijg van een provider met een bericht : we hebben U een code toe gestuurd 

moet ik steeds terug naar K.P.N. webmail  en dan weer terug naar mijn aanmelder om de code in te toetsen  maar dan is deze site natuurlijk ook weer verdwenen van mijn scherm. Dus-- met een icoontje in mijn werkbalk zou ik zeer tevreden zijn.

Met Vriendelijke groet  Bowie 95


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Bowie95 

 

Als je <CTRL>+T doet in je webbrowser dan opent een nieuw tabblad, daarin kan je dan KPN webmail openen zonder dat die andere website sluit, die blijft dan actief in het 1ste tabblad.

Reputatie 1

Dank hiervoor maar ik kan dus geen icoon toevoegen aan mijn werkbalk ?

Met dank  Bowie 95.

Reputatie 7
Badge +18

Ik heb in mijn browser wel een balk waar je met de rechtermuisknop op kan klikken en een bookmark of favoriet kan toevoegen, als je dat met werkbalk bedoelt dan kan het dus.

Er zit alleen 1 maar aan, hij opent hem bij mij dan alsnog in hetzelfde scherm waarin je bezig bent, dus wel eerst die <CTRL>+T doen voor je die bookmark aanklikt.

 

Aanvulling:

Ik zie nu dat ze in de Edge browser de bovenste balk de werkbalk noemen, als je op het webmail tabblad klikt met de rechtermuisknop, dan kan je kiezen voor tabblad vastmaken, dan krijg je hem i.d.d. als een soort icoon te zien, bedoel je dat?

Reputatie 1

Hoi GeSp,

Ik heb win 10  en dan heb ik in de Beneden Balk 5 icoontjes staan en dat is zeer gemakkelijk, vandaar

dat ik nu vraag aan een deskundige.

De grote E

Dan Sterretjes van Dopbrox

Dan aan de slag met H.P

Dan verkenner

M  McAfee

In dit gezelschap zou ik dus ook een icoon willen hebben van kpn  webmail maar denk dat dat niet kan

lukken.

Mocht het niet lukken ook geen probleem dan doe ik het met CTRL+t

Ik ben 80 jaar en heb niet meer verstand van Computers (zoals Bootmark) nooit van gehoord.

Ik heb geen bovenbalk.

Gr  Bowie 95