Beantwoord

Ik kan mijn XS4ALL webmail niet meer bekijken sinds overstap

  • 26 June 2022
  • 4 reacties
  • 792 keer bekeken

Wij hebben via mijn tablet altijd kunnen inloggen op xs4all om onze webmail te lezen. Ik probeer nu al een uur in webmail te komen, maar sinds XS4all is overgenomen door KPN kan dit blijkbaar ineens niet meer. Ik baal hiervan, want we moeten onze zakelijke mail kunnen lezen vanuit het buitenland waar we momenteel verblijven. Slechte zaak KPN.

icon

Beste antwoord door GeSp 27 June 2022, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Je bericht leest een beetje raar. Je kon wel 5 uur geleden in webmail komen maar nu niet meer en dat komt omdat KPN je nu 4 uur geleden op zondagavond heeft overgezet op XS4All. 

Weet je zeker dat je niet in het al 25 jaar voor gebruikers bestaande KPN webmail probleem trapt wat vooral irritant is voor gebruikers van niet “kpnmail.nl”  er staat “wachtwoord” maar dat is niet je KPN ID maar je KPN wachtwoord behorende bij je zogenaamde KPN gebruikers ID (of welke naam KPN vandaag de dag er aan geeft).  

Ik heb het Webmail even voor je geprobeerd vanaf hier, het functioneert, dan zou het in de hele EU moeten werken. 

Reputatie 7
Badge +10

@Realtron 

Welke webmail gebruik je ? Die van Xs4all of die van de KPN ? In principe zou je beide moeten kunnen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +18

Zo te zien wordt je nu automatisch omgeleid als je via XS4ALL inlogt en krijg je de 1ste keer onderstaande melding, daar moet je dan je naam invullen bij instellingen en dan opent de KPN webmail.

 

 

Na uitloggen kom je dan bij het inlogscherm van KPN webmail terecht.

XS4ALL webmail bestaat blijkbaar niet meer.

Het zou dus best kunnen dat ze gisteren bezig waren met die omzetting en dat je daarom tijdelijk niet kon inloggen via de XS4ALL webmail @Realtron .

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Realtron en welkom op het forum! 

Zo te zien wordt je nu automatisch omgeleid als je via XS4ALL inlogt en krijg je de 1ste keer onderstaande melding, daar moet je dan je naam invullen bij instellingen en dan opent de KPN webmail.

 

 

Na uitloggen kom je dan bij het inlogscherm van KPN webmail terecht.

XS4ALL webmail bestaat blijkbaar niet meer.

Het zou dus best kunnen dat ze gisteren bezig waren met die omzetting en dat je daarom tijdelijk niet kon inloggen via de XS4ALL webmail @Realtron .

Hier ben ik benieuwd naar, lukt het nu wel om in te loggen?