Beantwoord

Inloggen freeler webmail lukt niet

  • 30 March 2021
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik gebruik Windows Live om mijn (freeler) emails te lezen en ontvangen.

Gisteren ontving ik een email bericht van KPN dat aangezien mijn KPN ID (freeler emailadres) langer dan 1 jaar niet wordt gebruikt, zal dit op 28 april 2021 verlopen, als ik niet inlog. 

Ik wil mijn freeler account behouden dus heb ik geprobeerd in mijn webmail in te loggen. Helaas was het mij niet gelukt om via deze link https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp?reason=LGI-0006 in te loggen. Ik kreeg steeds de melding “gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet bekend”. Mijn gebruikersnaam is mijn freeler emailadres en ik heb (3x zelfs) een nieuw wachtwoord aangevraagd maar tevergeefs. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 April 2021, 08:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @lazuli , welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je dan in je e-mail wilt inloggen als je bericht krijgt dat het zal stoppen! Ik kan met je meekijken naar het e-mailadres, zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste freeler-adres bij "Persoonlijke opmerkingen”? Als je daarna een seintje geeft kan ik meekijken.

Hoi @lazuli , welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je dan in je e-mail wilt inloggen als je bericht krijgt dat het zal stoppen! Ik kan met je meekijken naar het e-mailadres, zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste freeler-adres bij "Persoonlijke opmerkingen”? Als je daarna een seintje geeft kan ik meekijken.

Beste @Jasper. Bedankt voor de reactie. Ik heb net mijn forumprofiel zo volledig mogelijk ingevuld en de gevraagde informatie bij persoonlijke opmerkingen toegevoegd. 

Reputatie 7

Merci @lazuli, daarmee heb ik een tijdelijk wachtwoord voor je aangemaakt. Ik heb je deze in een privébericht gestuurd. 

Met dit tijdelijke wachtwoord kan je naar de Freeler inlogpagina gaan en meteen een nieuw eigen wachtwoord die je vanaf dat moment kunt gebruiken voor het adres.

Merci @lazuli, daarmee heb ik een tijdelijk wachtwoord voor je aangemaakt. Ik heb je deze in een privébericht gestuurd. 

Met dit tijdelijke wachtwoord kan je naar de Freeler inlogpagina gaan en meteen een nieuw eigen wachtwoord die je vanaf dat moment kunt gebruiken voor het adres.

 Bedankt @Jasper…..Het was gelukt!

Reputatie 7

Graag gedaan @lazuli, dank je voor de terugkoppeling. Veel plezier met het e-mailadres en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden! :slight_smile: