Beantwoord

Inloggen op de webmail

  • 13 December 2020
  • 3 reacties
  • 256 keer bekeken

Ik krijg mijn webmail niet ingesteld van KPN. Als ik met mijn KPN-ID inlog kan krijg ik het bericht dat de inlognaam en/of wachtwoord niet bekend zijn. Als ik met de zelfde inlognaam (emailadres) en wachtwoord inlog om mijn KPN dan gaat alles prima.

Hoe kan ik toch emails van KPN krijgen en de webmail instellen?

Groeten JoanvS

 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 13 December 2020, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @JoanvS 

Je moet op de webmail inloggen met de Gebruikersnaam/wachtwoord van jouw e-mailaccount en dus niet met je KPN ID.

Reputatie 7
Badge +24

Op de webmail log je niet in met je KPN id. Maar met het emailadres en bijbehorende wachtwoord dat bij dat emailadres hoort.

U kunt inloggen op http://email.kpn.com met uw KPN id. Daar ziet u een overzicht van uw emailadressen. Bijvoorbeeld:

Als je op 1 van die adressen klikt, dan krijg je op de volgende pagina de mogelijkheid om het wachtwoord voor dat specifieke adres in te stellen. Daarmee kan je vervolgens inloggen op de webmail. 

Hello, ik heb een Telfort E-mail adres en plotseling de website herkent mijn gebruikersnaam of password niet. Als ik wil een nieuwe password instellen krijg ik twee opties, mijn kpn identiteit gebruiken (maar met een kpn adres die ik niet heb) of met mijn klantnummer. Als ik dat doe krijg ik de bericht dat ik niet aan mijn verbinding verbonden ben. Maar hoe can dat? Ik kan al de rest gewoon doen.

Â