Beantwoord

Inlogprobleem KPN webmail

  • 14 January 2021
  • 9 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen op mijn webmail. melding gebruikers id of wachtwoord onbekend, 

via Mijn KPN wachtwoord gewijzigd, maar melding blijft hetzelfde. Kan dus nu mijn mail niet lezen

hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Leo Stout 15 January 2021, 10:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Sinds vanavond kan ik niet meer inloggen op webmail.

Vanmiddag werkte het nog.

Is er een storing bekend?

Waarom is mijn email adres zonder medeweten nu al beëindigd? Ik heb toch wel even om de nieuwe email adressen te kunnen sturen naar mensen die in mijn email staan?! 

 

Vervelend hoor dit! 

 

******* is dus nu al buiten gebruik. Maar ik heb pas 2 dagen ziggo?!

 

Graag wil ik mijn email adres nog in kunnen zien zodat ik de mensen op de hoogte kan stellen met een ander werkend email adres.

We zijn nog geen 6 maanden verder toch. 

 

Ik kan mijn e-mail niet openen, er wordt aangegeven dat mijn wachtwoord onjuist is .

maar dat is niet het geval. Is er een storing? Want via mijnkpn kan ik ook niks veranderen 

 

Goedenavond, het lukt mij niet meer om in te loggen in mijn webmail! Weet niet wat er mis is, zou de mail gehackt zijn?
Groetjes Pris

P.S. Ik zie dat er meer mensen zijn met dit probleem dus hopelijk is er een mogelijkheid om het te herstellen!

Reputatie 7
Badge +10

@Alex1970 :

Je kunt wel email ophalen met jouw emailprogramma ? Wat staat er achter het @ teken bij jouw emailadres(sen) ?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi, 

Ik heb jullie berichten even samengevoegd, allemaal dezelfde problemen met het inloggen op de webmail. Dit zijn ook de enige berichten. Ik vermoed dus een korte verstoring. Klopt het dat weer werkt? Zo niet laat het dan vooral weten. Excuses voor het ongemak. 

Rond 23:00 uur werkte het weer. Dus blijkbaar een korte storing.

Bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de terugkoppeling dat het al snel weer werkte. 

Bedankt, fijn om te horen dat het ‘slechts’ een storing was dat is opgelost!