Beantwoord

kan geen nieuw mail adres toevoegen

  • 31 March 2020
  • 19 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

In mijn KPN staan er twee mail adressen al weken in annuleer stand. Ik heb ze beide verwijderd maar dat dringt nog niet helemaal bij j jullie door.

Ook een mail adres wat door jullie is geannuleerd blijf er maar in staan.

Doordat kan ik geen mail adressen meer aanmaken. Kan daar wat aangedaan worden? 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 April 2020, 20:13

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Niemand van KPN met een oplossing? 

Reputatie 5
Badge +5

@Nadia of iemand anders van KPN waarom geen reactie op mijn vraag?

Reputatie 7
Badge +17

@Meneertje van der Meertje Welkom hier op het Forum! In verband met de drukte kan het soms even duren voordat er wordt gereageerd. Als je direct geholpen wilt worden adviseer ik je om telefonische contact met ons op te nemen 0800-0402. Ons telefoonnummer is gratis. 

Zou je de e-mailadressen die verwijderd/vrijgegeven moeten worden kunnen toevoegen aan je profiel ? Dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb er drie waarvan ik twee de naam weet en een al zolang bij deactiveren staat dat ik de naam niet meer weet.

Dit zijn degene die eruit moeten.

Geplaatst in profiel bij opmerkingen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Meneertje van der Meertje Ik heb even met je meegekeken en tot mijn verbazing is er helemaal geen deactivatieverzoek bij ons bekend. Ik kon het dus zelf niet voor je doorzetten. Ik heb een ticket aangemaakt voor de achterliggende afdeling om hier naar te kijken. Ik heb de twee e-mailadressen doorgegeven. Het kan zijn dat mijn collega contact met je opneemt i.v.m. het 3e e-mailadres dat verwijderd dient te worden. 

Ik vermoed dat het begin volgende week is opgelost. Als je nog niets hebt gemerkt/gehoord, wil je het dan op dinsdag/woensdag laten weten? Dan kijk ik weer even met je mee.  

Reputatie 5
Badge +5

Zie hier wat ik in mijn KPN zie.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Meneertje van der Meertje Bedankt voor de afbeelding! Wat mijn collega's gaan doen, is de doorgegeven mailadressen, die hardnekkig vastgeroest zitten:wink: , verwijderen. Als dit is gebeurd die je dit vanzelf in de MijnKPN. 
Dit is overigens geen uitzonderlijk probleem en gebeurd zo nu en dan nog wel eens. Misschien dat dit je wat hoop geeft. :innocent:

Reputatie 5
Badge +5

Ik geef de hoop niet zomaar op hoor 😂Dankjewel en ik wacht af verder.

Reputatie 5
Badge +5

Er loopt nog steeds een deactivatie en het mail adres wat met Maarten begint staat er ook nog in.

Reputatie 5
Badge +5

En het probleem is nog steeds niet opgelost 

Reputatie 7
Badge +17

@Meneertje van der Meertje Bedankt voor het doorgeven. Ik zie dat mijn collega bezig is geweest, al weet ik niet precies wat hij heeft gedaan. Ik heb gevraagd of hij ons kan voorzien van informatie waarom het zo lang duurt of wat er aan de hand is. 

Reputatie 5
Badge +5

Dankjewel @Lisa .

Er is een mail adres verwijderd. Nog steeds een voor onbekend mail adres al weken in deactivatie en het door jullie niet geaccepteerd Maarten mail adres staat er ook nog in.

Reputatie 7
Badge +17

@Meneertje van der Meertje Het valt me nu pas op dat één e-mailadres is gedeactiveerd inderdaad. Ik heb trouwens het mysterie ontrafeld. Ik weet welk onbekende e-mailadres verschuilt zit in deactivatie-status. Ik heb deze ontrafelt in je profiel :D 
Slapen we vannacht weer een stuk beter:sleeping:

Reputatie 5
Badge +5

Dankjewel @Lisa ik wacht het verder nog even af wanneer onbekenden Maarten weg zijn.

Reputatie 5
Badge +5

Is er al een oplossing @Lisa ?

Reputatie 7
Badge +17

@Meneertje van der Meertje Ik heb maar weer een ticket ingeschoten, want er is maar geen beweging in te krijgen. Ik zal de directe afdeling ook maar eens mailen waarom het zo lang moet duren. Excuus! Dit had ik niet verwacht. 

Reputatie 5
Badge +5

Ik ook niet 😂

Reputatie 5
Badge +5

@Lisa het heeft even geduurd maar het is opgelost. 

Dank voor je hulp en inzet. 

Reputatie 7
Badge +17

@Meneertje van der Meertje Ik wilde net reageren. Als het goed is zijn de mailboxen helemaal verwijderd, al kreeg ik nog wel een vragend mailtje van de afdeling of dat ze helemaal weg mochten, maar dat is dus gebeurd. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. :sweat_smile:  

Reageer