Beantwoord

Kan niet inloggen op webmail

  • 8 December 2019
  • 14 reacties
  • 323 keer bekeken

hallo, vanmorgen mijn kpn webmail geopend en zag dat het vernieuwd was. Heb vluchtig de pagina's doorlopen. Nu wil ik opnieuw inloggen, maar met de juiste accountnaam en wachtwoord kom ik er niet meer in. Wat zou er mis kunnen zijn ? heb al de pc herstart maar ook dat hielp me niet . 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 December 2019, 08:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

na de nodige pogingen lukte het wel weer, maar na ongeveer 5 minuten knalde de webmail er weer uit en kan ook niet meer inloggen. is dit een bekend probleem ? of heb ik iets verkeerd gedaan ?  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @h disveld, wat jammer dat het ineens zo moeizaam gaat met de mail!

Als jij je wachtwoord niet gewijzigd hebt en afwisselend wel en niet in kunt loggen, zal dat inhouden dat de inloggegevens correct zijn en dat jij hier zelf weinig verkeerd aan kunt doen. Je geeft aan dat je de pc al hebt herstart, heb je daar meerdere browsers op in gebruik? Zo ja, zou je eens een andere browser willen proberen? En hoe gaat het inloggen als je dit op een ander apparaat probeert, zoals je mobiele telefoon? (dat kan met de nieuwe versie van Webmail ook gewoon via de website)

Ik hoor het graag!

sinds vorig weekend kom ik de kpn-mailbox bijna niet meer in. Heel af en toe wanneer ik probeer in te loggen lukt het. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? 

 

Admin: samengevoegd met het al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +24

Bedoelt u de webmail?

 

Admin: samengevoegd met het al bestaande topic

bedoel ik inderdaad, Webmail 

 

Admin: samengevoegd met het al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u uw wachtwoord ooit wel eens veranderd de afgelopen jaren? Zo nee, dat zou je eens kunnen proberen.

 

Admin: samengevoegd met het al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +21

Vertel eens wat meer over de omstandigheden:

PC/laptop? Tablet? Windows? Apple? Welke browser(s)?

Al overgezet naar de nieuwe webmail?

 

Admin: samengevoegd met het al bestaande topic

desktop met windows 10 en browser edge

 

Admin: samengevoegd met het al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @h disveld, ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat de problemen met de mail voorbij zijn:slight_smile:  Als dat anders is, hoor ik het uiteraard graag!

Reputatie 7
Badge +21

TS heeft een nieuw topic Mail geopend voor dit probleem, wat zo te lezen nog niet is opgelost :frowning2:

Reputatie 7
Badge +20

Oei, dat is jammer:confused:

Ik heb navraag gedaan bij de beheerder van het mailplatform en heb te horen gekregen dat het platform gisteren flink uit is gebreid en dat deze problemen inmiddels een heel stuk minder zijn geworden. Het grootste deel van onze klanten zal hier nu dus niet meer tegenaan lopen gelukkig:relaxed:  

Hopelijk merkt @h disveld ook dat de situatie verbeterd is!

Reputatie 7
Badge +21

  

Hallo @h disveld, in jouw andere topic over dit probleem heeft KPN net de volgende reactie geplaatst:

“Ik heb navraag gedaan bij de beheerder van het mailplatform en heb te horen gekregen dat het platform gisteren flink uit is gebreid en dat deze problemen inmiddels een heel stuk minder zijn geworden.”

Hopelijk merk jij nu ook dat de situatie verbeterd is

 

Admin: samengevoegd met het al bestaande topic

gedeeltelijk is het probleem opgelost. Wanneer ik smorgens inlog dan kom ik ineens in de webmail. wanneer ik later nog een webmail in wil, gebeurt er meestal niks. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat is in ieder geval enige verbetering:slight_smile:

Wel jammer dat de problemen nog niet helemaal voorbij zijn. Weet dat de beheerders van het mailplatform dit hoog hebben zitten en er hard aan werken om er voor te zorgen dat alles weer vlekkeloos werkt!