Beantwoord

Klacht indienen

  • 18 maart 2020
  • 13 reacties
  • 6915 keer bekeken

Ik wil een mail met bijlagen versturen, wat is het mailadres van de klantenservice?

Groetjes Eric

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 maart 2020, 20:36

 

Een klacht kun je via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Het handigste is om het via deze weg te doen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @E.Voogd.2 , de klantenservice kun je niet mailen, alleen bellen, chatten of schrijven.

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Een klacht kun je via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Het handigste is om het via deze weg te doen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @E.Voogd.2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een klacht kan je inderdaad niet meer per e-mail of brief insturen, je kan het bij een medewerker neerleggen zodat hij/zij de klacht indient of online het formulier invullen. Online kan je ook bijlages toevoegen.

Mocht ik hier iets voor jou in kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

Het is natuurlijk om te janken dat zo’n vraag via het forum gesteld moet worden. De chat is waardeloos en telefonische medewerkers weten over het algemeen niet meer dan ik zelf.

Reputatie 7
Badge +15

Wat dat betreft is het forum geweldig! Nergens vind je meer kennis dan hier. Dus heb je een probleem dan kan je hier prima terecht. 

Klantenservice is om te janken. Zodra je vraag wat moeilijker wordt dan is ineens de verbinding verbroken en kun je weer terug bellen en heel je verhaal opnieuw doen want de medewerker heeft dan ook geen log gemaakt. :rage:

afspraak gemaakt dat gratis monteur zou langs komen om te zorgen dat de wifi-versterkers alsnog gaan werken. is de afspraak niet genoteerd en komt er niemand, tenzij er alsnog voor betaald wordt.

Eind juni een nieuwe S21 Plus besteld, geen track and trace bekend, toestel niet afgeleverd bij Post NL, inmiddels wel een factuur afgeschreven, helpdesk die hopeloos werkt wanneer je ze uberhaupt aan de telefoon krijgt omdat elke keer, zelfs midden in gesprekken, de verbinding wordt verbroken. KPN, doe er wat aan want jullie aftercare is echt hopeloos verslechterd sinds jullie zijn gestart met de helpdesk via mensen die vanuit thuis werken !!!

Ik heb klacht ingediend en ben naar aanleiding daarvan snel en prima geholpen. 

Dan werk je waarschijnlijk voor KPN want ik ben er klaar mee.  Na dit abonnement ben ik weg. 

Ik werk niet voor de KPN. Maar ik vind dat als ik puvliek klaag en het wordt netjes opgelost, ik dat ook publiek moet melden. En dat was ik om eerlijk te zijn vergeten en jou bericht herinnerde me er aan.

Ik weet niet of je al een klacht hebt ingediend. Zo niet. Wellicht helpt het. Op de helpdesk hebben ze volgens mij weinig bevoegdheden. En als je een klacht indient, kom je bij iemand terecht die wel bevoegdheden heeft. In ieder geval bij mij was dat zo.

Mijn punt is, beste man,  dat ik vind dat de helpdesk van KPN waardeloos is.  En je komt helaas niet verder dan de helpdesk. Dat heeft KPN heel goed afgedekt. Natuurlijk is het makkelijk om via de digitale weg te klagen maar je kan je ook bedenken dat dit de ultieme poging is om iemand,  behalve de thuis medewerkers van de helpdesk, wakker te maken. Ik vind het ronduit schandalig hoe ze mij aan het lijntje hebben gehouden,  bel afspraken niet zijn nagekomen etc. Wanneer niemand blijft klagen,  veranderen ze hun service niet en dat is mijn punt.  Hun service level moet omhoog.

Mijn ervaring met de helpdesk van kpn is ook maar zozo. Helpdesk medewerkers lijken geen bevoegdheden te hebben. Met mijn klacht via het klachtenformulier is wel adequaat omgegaan. 

 

 

Reageer