KPN e-mailaccount op mobiel instellen

  • 7 June 2021
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik probeer mijn kpn mail account op mijn nieuwe mobieltje te krijgen de vorige had geen problemen maar deze zegt steeds, nadat ik alles naar beste weten heb ingevuld: “verbinding met de mailserver is verlopen” . gegevens vergeleken met pc en tablet, ik zie geen verschillen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @Meluc, welkom bij ons op het forum. Als diezelfde instellingen werken op andere apparaten snap ik dat je verwacht dat het ook op je nieuwe toestel moet werken. Zou je, als het nog niet is gelukt. voor de zekerheid het e-mailadres van je toestel kunnen verwijderen en van voren af aan beginnen zoals hier wordt beschreven: E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen? Lukt het daarmee?

Heb ik gedaan met het gevolg dat ik de email van dat email adres niet meer kan ontvangen. als noodoplossing werk ik nu met samsung e-mail, die geeft geen enkel probleem.

Reputatie 7

Dat het nu werkt in de Samsing mail app is goed nieuws, dat betekent dat de gebruikte instellingen kloppen. In welke andere app probeerde je het in eerste instantie in te stellen? Heeft die andere mogelijkheden bij de instellingen ten opzichte van de Samsung mail app?

Ik gebruik outlook

Reputatie 7

En wat gebeurt er precies als je alle stappen volgt op de link die ik eerder gaf? Kan je ze allemaal doorlopen, krijg je ergens een foutmelding, wat gebeurt er precies als je mail probeert te ontvangen. Ik weet alleen wat jij me vertelt, om met je mee te kunnen denken heb ik meer informatie nodig.