Ik werk in Office 365 Outlook op mijn MacBook, waarop Catalina is ge-installeerd. Mijn kpnmail- en Planet-adressen werken daarop sinds enige tijd niet goed.
Wel op iPad en iPhone !
De KPN-webmail-site werkt ook goed.
Gmail.com, Outlook.com en iCloud.com-mail werken goed op de Mac, maar werken in mijn KPN-adressen (waarmee ik zakelijk en privé het meest werk) is dramatisch. Ik krijg om de zoveel tijd de melding die ik hieronder heb weergegeven .
En nou komt het ergste…. De KPN-telefoon-helpdesk op 0800-0402 zegt het dit probleem de laatste tijd vaker te hebben gehoord, verwijst echter naar Apple, Apple verwijst naar Microsoft en Microsoft verwijst naar KPN……
wie weet de weg ?

Beste antwoord door Noordzee
Er komen zeker nog updates, maar of dit probleem daarmee verholpen wordt, is afwachten.
Niet alleen Apple en KPN zijn partijen hierin, ook Microsoft is een partij.
Zelf wacht ik ook de ontwikkelingen af. Voorlopig werkt Mojave prima bij mij.