Beantwoord

Maandelijkse incasso van 7,12 euro - geen idee waarom?

  • 17 February 2019
  • 14 reacties
  • 460 keer bekeken

Badge
Hallo,

Elke maand wordt er bij mij middels een automatische incasso 7,12- euro afgeschreven van KPN. Ik ben geen klant van KPN. Ik heb geen idee waar dit bedrag voor is. Dit is al lange tijd zo en iedere keer vergeet ik om erachteraan te gaan waarvoor ik dit bedrag eigenlijk betaal?

Wie kan me helpen? Klantenservice weet het ook niet, zegt men. Ik heb nu het bedrag laten terugboeken, maar ik wil eindelijk wel eens weten waar deze incasso vandaan komt?

Hartelijke groet,

Annemarie Vissers
icon

Beste antwoord door wjb 17 February 2019, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Dat bedrag lijkt op het bedrag voor een e-mail only abonnement.
Kan het zijn dat je die nog hebt lopen bij KPN?
Badge
Dat bedrag lijkt op het bedrag voor een e-mail only abonnement.
Kan het zijn dat je die nog hebt lopen bij KPN?


Ik heb geen flauw idee? Een e-mail only abonnement zegt mij helemaal niks... Wat is dat precies? Ik heb al jaren niets meer van KPN.

Dank voor je reactie. Weet jij wat hier aan te doen is? Bij Klantenservice kunnen ze me niet verder helpen.
Reputatie 7
Met een e-mail only abonnement behoud je jouw KPN e-mailadressen nadat je jouw KPN Internet abonnement hebt opgezegd. De kosten voor oudere e-mail only abonnementen bedragen precies €7,12 en daarmee lijkt het er heel sterk op dat het hier zo'n e-mail only abonnement betreft.
Heb je nog e-mailadressen van kpn? (kpnmail.nl, planet.nl, hetnet.nl, kpnplanet.nl, wxs.nl, en nog en paar meer)

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hiermee te helpen.
Badge
Met een e-mail only abonnement behoud je jouw KPN e-mailadressen nadat je jouw KPN Internet abonnement hebt opgezegd. De kosten voor oudere e-mail only abonnementen bedragen precies €7,12 en daarmee lijkt het er heel sterk op dat het hier zo'n e-mail only abonnement betreft.
Heb je nog e-mailadressen van kpn? (kpnmail.nl, planet.nl, hetnet.nl, kpnplanet.nl, wxs.nl, en nog en paar meerg


Hoi WJB,

Nee, al heel lang niet meer... Ik denk ergens tien jaar geleden een hetnet.nl - adres, maar ik ben al jaaaaren geen klant meer van KPN. Ik heb het bedrag nu terug laten boeken, maar ik zou toch graag hier helemaal vanaf zijn. Hoe pak ik dat aan als klantenservice niet weet waar het om gaat. Ze konden geen factuur zien. Vreemd, want ik heb iedere maand dus deze afschrijving. Als ik wat google zie ik nu meer mensen met dezelfde vraag. Hoe krijg ik dit blijkbare email Only abo opgezegd?
Reputatie 7
Morgen of dinsdag zal er vast iemand van KPN reageren om je hierbij te helpen.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Annemarie, welkom hier. Ik pak deze nog snel op. 🙂 Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens? Mocht ik je daar niet op vinden, heb je ook een betaalkenmerk voor me? Kun je makkelijk vinden als je inlogt via internetbankieren. Laat het me weten. 🙂
Badge
Hi Annemarie, welkom hier. Ik pak deze nog snel op. 🙂 Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens? Mocht ik je daar niet op vinden, heb je ook een betaalkenmerk voor me? Kun je makkelijk vinden als je inlogt via internetbankieren. Laat het me weten. :)

Hoi Alex,

Het betaalkenmerk is: ****
Klantnr: ****
Machtiging: ****

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy.
Reputatie 7
Badge +24
Thanks, zie inderdaad dat dit een E-mail Only abonnement is van best lang geleden. Dat was een optie bij het opzeggen van je abonnement. Zal ik dit per direct voor je opzeggen? Dan laat ik de maand opzegtermijn voor wat het is.
Badge
Thanks, zie inderdaad dat dit een E-mail Only abonnement is van best lang geleden. Dat was een optie bij het opzeggen van je abonnement. Zal ik dit per direct voor je opzeggen? Dan laat ik de maand opzegtermijn voor wat het is.


Geen idee wat dat voor abo is? En graag meteen opzeggen ja! Is er een mogelijkheid tot teruggave van de maandelijkse kosten? Ik heb geen idee wat dit voor abo is, en ook geen gebruik van gemaakt.
Reputatie 7
Ik pak deze nog snel op. 🙂
Dat is inderdaad snel. 🙂
Badge

Thanks, zie inderdaad dat dit een E-mail Only abonnement is van best lang geleden. Dat was een optie bij het opzeggen van je abonnement. Zal ik dit per direct voor je opzeggen? Dan laat ik de maand opzegtermijn voor wat het is.
Geen idee wat dat voor abo is? En graag meteen opzeggen ja! Is er een mogelijkheid tot teruggave van de maandelijkse kosten? Ik heb geen idee wat dit voor abo is, en ook geen gebruik van gemaakt.


Is het overigens ook mogelijk om daar een bevestiging van te krijgen per mail? - op mijn hotmail emailadres 😉 ?
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk. 😉 Voor de zekerheid, dit kan per direct worden opgezegd. Graag een bevestiging.
Natuurlijk. 😉 Voor de zekerheid, dit kan per direct worden opgezegd. Graag een bevestiging.
Volgens mij is die bevestiging er al:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/maandelijkse-incasso-van-7-12-euro-geen-idee-waarom-468599#post728530
Reputatie 7
Badge +24
Voor de meelezers: dit is opgelost via privébericht.