Beantwoord

mail oude kpn account niet zichtbaar in nieuwe account (maar werkt nog wel...)

  • 3 October 2021
  • 13 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik had KPN voor internet & TV
Ik ben even weg geweest, ben weer terug bij KPN.
Mijn oude mailadres xxxx@kpnmail.nl werkt nog wel / weer, maar is niet te zien in mijn nieuwe / huidige 'Mijn KPN'.
Hoe krijg ik mijn werkende @kpnmail-adres zichtbaar in mijn huidige Mijn KPN?

icon

Beste antwoord door Pascal heeft een Klacht 20 October 2021, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Pascal heeft een Klacht 

Jouw vraag suggereert dat je minder dan 6 maanden weggeweest bij de KPN. Dan kun je jouw oude emailadres nog gebruiken maar dat emailadres kun je dus niet zien in Mijn KPN. Probeer of je het weer kunt aanmaken. Lukt dat niet dan heb je de hulp van een moderator nodig. Vul hier op het forum bij jouw profiel bij “Opmerkingen” dat emailadres in. Als je dat gedaan hebt plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator.

Het gaat om *******@kpnmail.nl.
Bestaat wel, maar staat niet in mijn account:

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pascal heeft een Klacht , dit is een openbaar forum, iedereen kan meelezen.

Zet daarom jouw e-mailadres in jouw Forum profiel in het veld “Persoonlijke opmerkingen” alleen leesbaar voor jou en de KPN medewerkers.  Haal dit adres in jouw reactie weg via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk'. Dit kan kon tot één uur na plaatsing.

Dat kan nu dus niet meer.
Ik mag aannemen dat KPN de conversatie kan aanpassen of mij toegang kan geven in mijn eigen conversatie aan te kunnen passen …

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb de KPN moderators al ingeseind, het wordt aangepast.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Pascal heeft een Klacht! Waarschijnlijk is het e-mailadres nog verbonden met het oude klantnummer. Als je deze nog hebt zou je die dan toe kunnen voegen in je profiel? Postcode en huisnummer van het adres waarop dit abonnement geregistreerd was is ook voldoende. Als dit zo is dan kan ik deze namelijk verwijderen en kan je vanaf dat moment het e-mailadres gewoon toevoegen via je MijnKPN. Wel is het zo dat als er op dit moment nog e-mails opgeslagen zijn onder dat mail adres dat deze dan allemaal zullen komen te verdwijnen. Zorg dus met volledige zekerheid dat er geen e-mails meer onder opgeslagen zijn die je nog nodig gaat hebben of dat je een back-up hebt. 

Reputatie 7
Badge +17

@Pascal heeft een Klacht excuses voor de vertraagde reactie. Ik had niet meegekregen dat ondertussen het profiel in was gevuld. Op het opgegeven postcode en huisnummer heb ik je nieuwe abonnement kunnen vinden. Hierop was echter het oude abonnement waar het e-mailadres onder valt niet te vinden. Om die reden heb ik navraag gedaan en zal deze binnenkort ontvangen. Zodra ik die heb zal ik dit hier laten weten. Op dat moment kan ik het e-mailadres verwijderen uit onze systemen en kan je die daarna opnieuw toevoegen. Hiervoor zal je wel een back-up van de inhoud moeten maken. 

Reputatie 7
Badge +17

@Pascal heeft een Klacht ik heb even moeten zoeken naar de juiste informatie maar ik zie dat alle e-mailadressen weldegelijk aan elkaar gekoppeld zijn. Als deze ooit onder verschillende klantnummers hebben gestaan dan is dit al gerepareerd. Als het goed is zou je in je MijnKPN naar “Producten” moeten kunnen gaan. Als je daar kiest voor “Thuis” en doorklikt naar “Informatie & Instellingen” vindt je daar je e-mailinstellingen. Zou je kunnen bevestigen dat daar 3 e-mailboxen staan?

Hi Bram,
Dank voor je reactie en moeite so far.
Helaas zie ik in mijn huidige KPN-account alleen 2 nieuw aangemaakte mailadressen, niet het bedoelde mailadres dat ik eerder (tot een maand terug) in mijn account had staan.
Situatie is dat ik bij KPN zat, me had verleid tot een overstap naar Ziggo, maar binnen de afkoelperiode weer heb opgezegd. Vandaar dat alles opnieuw is ingesteld…
Het mailadres werkt wel goed trouwens.
Wat heb je eventueel van mij nodig om het te kunnen regelen?

Reputatie 7
Badge +10

@Pascal heeft een Klacht

Ben je binnen 3 maanden weer terug bij de KPN gekomen ? Zo ja, dan is het misschien mogelijk dat jouw oude emailadres nog geblokkeerd is. En daarom dus niet in MijnKPN verschijnt maar wel werkt.

Misschien is @Bram_  dan in staat om de blokkering eraf te halen zodat je het emailadres weer kunt gebruiken ???

Reputatie 7
Badge +17

@Pascal heeft een Klacht zou je eens kunnen kijken of het nu wel lukt de e-mailadressen te vinden?  Alle benodigde informatie was aanwezig. Wel zag ik voor het overzetten onder het nieuwe klantnummer maar 1 e-mailadres staan.  Omdat je aangaf dat je hier zelf meerdere ziet staan en het met dit soort zaken belangrijk is het de eerste keer foutloos te doen wilde ik dat nog nakijken. Als het goed is moet het nu allemaal klaar zijn en staat alles onder het nieuwe klantnummer. Zou je dat kunnen bevestigen?

Alles staat nu goed.
Top.
Dank voor het snelle en behulpzame handelen!

Reputatie 7
Badge +17

@Pascal heeft een Klacht graag gedaan! Blij dat alles nu werkt zoals het hoort.