Beantwoord

mailbox disk quota exceeded

  • 8 november 2019
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

 

Ik krijg in mijn mailbox steeds de melding: Imap server disk quota exceeded, terwijl ik al heel veel mail heb verwijderd…

 

Hoe krijg ik dit opgelost?

 

Gr. Ellen B1

icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 november 2019, 16:49

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u de prullenbak leeg gemaakt? Welk mail programma gebruikt u?

Ja, prullenbak leeggemaakt en vele andere mappen.. spam/ send items etc.

Ik gebruik outlook

Reputatie 7
Badge +10

Log eens in op https://webmail.kpnmail.nl/ en kijk eens of daar dan ook alles weg is.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @EllenB1, welkom op ons KPN forum. Was het gelukt om in te loggen in de webmail? Daar kan je kijken of de mails ook van de server zijn verwijderd of alleen in je eigen outlook. We horen het hier graag! :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer