Beantwoord

Mailbox ontvangt geen berichten

  • 2 June 2019
  • 9 reacties
  • 1422 keer bekeken

Ik krijg sinds een paar dagen geen berichten in mijn mailbox
hoe kan ik dit oplossen gr
icon

Beste antwoord door Noordzee 5 June 2019, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Berfire , stuur jezelf eens een e-mail, wat voor reactie krijg je eventueel van de e-mailserver van KPN?
Reputatie 7
Badge +11
Gebruik je Hotmail?
Reputatie 7
Badge +28
Zit je mailbox niet vol?

Leeg je verwijderde mails is en mogelijk een deel van je verzonden items.

Wat ook kan zijn is dat je mails ook in de cloud krijgt en dat de cloud vol zit.
Dat is mij ooit overkomen.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Berfire, welkom! Om wat voor e-mailadres gaat het? Is dat een @ kpnmail.nl e-maladres, een hotmail.com e-mailadres, of nog weer wat anders? Daarnaast ben ik ook benieuwd naar een antwoord op de hierboven gestelde vragen!
Reputatie 7
Badge +28
Bij mij was de ruimte op de KPN-server overvol geraakt.

In e-mailprogramma's bestaat een instelling die een kopie van het e-mail bericht op de server achterlaat. Als deze instelling aanstaat, blijft de e-mail ook op de server bewaard. Op deze manier loopt de e-mailbox langzaam vol. Bij Vista Mail en Mac Mail staat deze instelling standaard aan. Als je in de toekomst wilt voorkomen dat de e-mailbox langzaam volloopt, deactiveer deze optie dan. Kijk in de instellingen van jouw e-mailprogramma of dit aan staat.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Berfire, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Mocht je nog hulp wensen, weet je ons te vinden!
Ik heb wel wat gehad aan de oplossingen dank je en sorry voor de late reactie gr
De cloud zat vol nooit opgelet
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem, fijn dat het opgelost is!