Beantwoord

Mappen en postvak op verschillende apparaten plotseling leeg

  • 21 August 2019
  • 5 reacties
  • 2323 keer bekeken

Goedemiddag,
Mijn mappen in de email zijn opeens allemaal leeg. (Tablet en mobiel). Op de laptop zijn ze nog wel vol.
Vreemd, want normaal konden we de mails in de mappen gewoon op alle devices zien.
Op de webmail staan ze nog wel.
Verder is er niets bijzonders gebeurd met de devices.
Wie weet wat we hier aan kunnen doen.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Nick83 23 August 2019, 15:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je weet zeker dat er op de laptop niets veranderd is? Niemand zitten rommelen aan de instellingen? Welk programma gebruik je op de laptop?

Ik lees nu dat op de webmail alles nog staat. Dat is bijzonder. Je krijgt geen foutmeldingen bij de mobiel en tabled? Kan je nog mail versturen?
Niets op de laptop veranderd. Daar staan ook de mails in de mappen.
Geen fout meldingen.
Mail kan gewoon verstuurd worden
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Yoke28. Wat vreemd dat jouw mappen ineens verdwenen zijn in het e-mailprogramma op de laptop. Heb je het e-mail adres ingesteld via het IMAP of POP protocol? Zijn deze mappen nog wel zichtbaar op andere apparaten of waren deze mappen lokaal opgeslagen?
Reputatie 7
Badge +24
Ik zou zeggen: op de mobiele devices eens de account settings van de betreffende mailboxen verwijderen en opnieuw toevoegen. Let op dat je IMAP kiest en geen POP3.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben geen bericht van je ontvangen, is het probleem inmiddels al verholpen? Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer