Vraag

mijn mails worden geweigerd en sommige mails worden naar mijn adres niet doorgelaten

  • 23 September 2021
  • 2 reacties
  • 370 keer bekeken

Beste mensen

E-mails verzenden lukt niet meer; worden geweigerd met volgende melding:

This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl.  I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.  <…….@kpnmail.nl> failed: host mx.kpnmail.nl (195.121.65.158) said: 550  5.7.1 Mail rejected. (in reply to EOD command)

 

Ook ontvang ik een aantal mails niet meer:  De zenders krijgen het volgende bericht: : Bericht geblokkeerd; De reactie van de externe server was :550 5.7.1 Mail rejected. 

 

Wat moet ik doen om dit te verhelpen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bepvo 

De code 550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected duidt meestal op een blokkering doordat het KPN spamfilter de mails van de afzenders beoordeelt als spam.

Neem contact op met KPN Abuse, de beheerder van het spamfilter. Die afdeling kan dit onderzoeken en zo nodig het filter bijsturen. Ze zijn bereikbaar via e-mail:  abuse@kpn.com 

Reputatie 7
Badge +17

@Bepvo Is het gelukt om via contact met onze Abuse afdeling het probleem op te lossen?