Beantwoord

Nieuwe webmail

  • 25 September 2019
  • 13 reacties
  • 1336 keer bekeken

kan ik met de nieuwe webmail ook mijn oude e mail adressen deleten. Die wil ik kwijt. In het oude systeem was dat nooit mogelijk.
icon

Beste antwoord door RBxx 4 October 2019, 21:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Het beheren van jouw emailadressen doe je via https://email.kpn.com.
grappemaker! Ik wil niet mijn eigen e mail adres maar diegenen die ik ooit wat gestuurd heb uit het bestand verwijderen. Daar zitten zelfs overleden personen bij. In de huidige webmail kan dat niet!
Reputatie 7
Badge +24
Je bedoelt dus het adressenboek. Zeg dat dan...

Het verwijderen van oude contacten lijkt idd niet te werken. Dat zal straks waarschijnlijk wel functioneren.
Het verwijderen van contacten is gewoon mogelijk in de huidige webmail.

Klik op 'contacten' i.d. zwarte balk.
Klik een contact aan. Dan staat er bovenaan een button [verwijderen].

Ik heb net succesvol een overleden kennis verwijderd.
Reputatie 7
Badge +21
Ik denk, dat @Rudolfo het volgende bedoelt.
Bij het invoeren van een e-mail adres in bv. het AAN veld verschijnt tijdens het typen een keuzelijst van eerder gebruikte input. Daar is eerder over geklaagd op het forum, maar geen oplossing voor gekomen.

Edit: 😁Sorry @wjb
Reputatie 7
Het verwijderen van contacten is gewoon mogelijk in de huidige webmail.
Ik denk ook niet dat de "contacten" bedoeld worden maar de emailadressen die in de dropdown van het "Aan" vak komen te staan bij het opstellen van een nieuwe mail.

Edit: @RBxx was me voor. 😉
Ik vermoed ook dat het daar om gaat. Helaas heb ik nog niet het genoegen gehad de nieuwe webmail te testen maar ik zal dat volgende week doen. Ik laat jullie dan weten of deze functie verdwenen is.
Reputatie 7
Badge +21
@Erwin_
Dat genoegen hebben wjb en ik inmiddels wel gehad 😀 en dit topic hier was voor mij aanleiding om het uit te vinden. Goed nieuws, de zgn. "Verzamelde adressen" kunnen nu ook verwijderd worden.
Haha! Top. (dat weerhoud mij er niet van om volgende week zelf ook even kennis te nemen van die nieuwe webmail maar ik ben heel blij dat jij nu al het antwoord kan geven.)
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Erwin_ , dat moet je zeker doen, ik vind het een flinke verbetering t.o.v. de oude webmail.
Dat de moderators geen testaccount hebben... 😕.
Reputatie 7
Badge +21
Dat de moderators geen testaccount hebben... 😕.
Ja, ik ging er eigenlijk ook wel van uit, dat die mee zouden testen.
We hebben een test account. Ik liep zelf een beetje achter. :-)
Gelukkig is het antwoord op de vraag al gegeven. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het weten!