Beantwoord

Nieuwe webmail KPN app?

  • 15 November 2019
  • 5 reacties
  • 2422 keer bekeken

Sinds een korte tijd is er een vernieuwde web pagina voor de mail… werkt perfect.

Maar mijn vraag is komt er ook een kpn web mail app,  zou best makkelijk zijn kan je overal je mail bekijken en nog belangrijker mail versturen ook van uit het buitrenland. Nu zit je altijd vast aan de uitgaande mailserver van je provider en in het buiteland is dat natuurlijk een andere. Ook opeen vreemde wifi heb je geen uitgaande mail. Een app zou uitkomst bieden.

 

Grt Peter            

 

icon

Beste antwoord door Nadia 20 November 2019, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Of er een app komt weet ik niet. Wel kan je de KPN mailservers ook vanuit het buitenland gebruiken. Gebruik hiervoor de instellingen op kpn.com/email.

 

Let wel dat er vanuit het buitenland andere limieten gelden over de maximale hoeveelheid mail welke verstuurd kan worden.

Reputatie 7
Badge +21

Ja, dat je de uitgaande server van de ‘locale’ provider moet gebruiken is al jaren geleden. Met authenticated gebruik van de smtp server kan je overal via KPN mail versturen.

Reputatie 7

Hallo @Peter den haag, welkom hier op het KPN forum. Fijn om te lezen dat de nieuwe webmail goed bevalt. Of we binnenkort ook een App krijgen? Naar wat ik weet, hebben we daar nog geen plannen voor. Je kunt gebruik maken van het e-mailprogramma van je telefoon, dat werkt ook heel eenvoudig. 

Nu zit je altijd vast aan de uitgaande mailserver van je provider en in het buiteland is dat natuurlijk een andere. Ook opeen vreemde wifi heb je geen uitgaande mail. Een app zou uitkomst bieden.

Dat is allang verleden tijd. Zoals Ruud aangeeft, met: authenticated gebruik van de smtp server kan je overal met KPN mail ontvangen én versturen. Zie ook: Overal mail versturen nu mogelijk: Authenticated smtp server actief! Geen probleem dus! :) 

Gewoon belachelijk dat kpn nog geen app heeft voor de mail,,zou veel gebruikers vriendelijker zij. In plaats van we hebben een landelijke dekking, maar niet waar ik elke keer zit. Ik betaal voor een 4G abonnement, maar hier in Heino (8141PX), hoog uit 3 G en een blokje bereik.

Reputatie 7
Badge +24

Een mail app is zinloos. Er bestaan 10tallen mail apps waar je prima KPN mail op in kunt stellen.