Beantwoord

Nieuwsbrief geweigerd door KPN

  • 6 April 2021
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Mijn maandelijkse nieuwsbrief wordt plotseling geweigerd door iedereen met een kpn emailadres. Dit was nooit eerder het geval. Mensen zijn soms al jaren geabonneerd op de nieuwsbrief van onze stichting Better Care Network Netherlands. Wat kunnen we hieraan doen?

groeten, Patricia Nieuwenhuizen

icon

Beste antwoord door RBxx 6 April 2021, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @PatriciaNieuwenhuizen 

Dat betekent dat het spamfilter van KPN jullie mail als spam beoordeelt. Mogelijk hebben te veel ontvangers van de nieuwsbrief deze als spam aangemeld i.p.v. zich netjes bij jullie af te melden.
Na voldoende meldingen neemt het spamfilter dit dan over.

Neem contact op met KPN Abuse (beheerder van het spamfilter) via abuse@kpn.com .
Zij kunnen dit onderzoeken en oplossen.

Heel fijn, ga ik doen!

Reputatie 7
Badge +16

Hi @PatriciaNieuwenhuizen, welkom en fijn om te lezen dat @RBxx jou al op weg geholpen heeft! Ik ben benieuwd hoe dit afgelopen is: kun je ons een update geven?

Ja, je collega's hebben het meteen aangepast, de nieuwsbrief werd onterecht tegengehouden door de spamfilter.  Ik heb de nieuwsbrieven opnieuw verstuurd, lijkt nu goed te gaan. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor de terugkoppeling @PatriciaNieuwenhuizen Fijn om te horen dat ik je op de goede weg heb geholpen.