Beantwoord

Onsbrabantnet

  • 20 August 2020
  • 2 reacties
  • 328 keer bekeken

Wij hebben een nieuw email adres sinds een tijdje en nu willen we dat van onsbrabantnet (fransdebeer@onsbrabantnet.nl) blokkeren, kunnen de mensen die daar nog naar toe mailen dan een melding krijgen dat ons email veranderd is in ****** ??

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 August 2020, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @fransdebeer , in de webmail of in je eigen mailsoftware kun je een zogenaamde ‘afwezigheidsmelding’  aanzetten en instellen.

Daarin kun je schrijven dat je e-mailadres gewijzigd is en of men in het vervolg dat nieuwe e-mailadres wil gebruiken.

Je kunt de e-mail naar dat ‘oude’ adres ook automatisch doorsturen naar je nieuwe adres en de zaken/personen in kwestie eventueel alsnog persoonlijk informeren.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @fransdebeer. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @JanD al een goed antwoord heeft gegevens op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je daarmee geholpen? Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!