Beantwoord

Ontvang dezelfde mails op twee e-mailadressen

  • 5 August 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

op de  email adressen van mijn vrouw en mij ontvangen wij beiden dezelfde mails. Apart mailen naar het ene of het andere adres is -sinds enige tijd- niet mogelijk.  Verzenden van de mails idem. Hoe dit op te lossen?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 August 2020, 20:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @hansdevries. Als jullie niet beide dezelfde mail willen ontvangen is dat niet handig inderdaad. Het klinkt alsof beide adressen bij dezelfde mailbox staan, dat een een alias is van de ander of beide een alias zijn. Als dat het geval is zou je een tweede mailbox kunnen aanmaken en een alias daar heen verplaatsen.

Of dat ook echt het geval is weet ik niet, ik heb nog geen gegevens van je dus dat is speculeren, Als je jouw forumprofiel volledig invult, en bij "Persoonlijke opmerkingen” beide e-mailadressen noemt kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.

Reputatie 7
Badge +10

Het lijkt erop dat recentelijk voor één van beide emailadressen of misschien beide adressen de optie “Bewaar kopie email op de server” is aangezet. Dan krijg je dit soort ongein.

Reputatie 7

Laten we eerst wachten tot @hansdevries terugkomt en de gegevens invult. Dan kan ik kijken of ik kan zien wat er precies speelt en kunnen we vanaf daar verder.

Hans, ik zie nog geen gegevens op je profiel staan. Kan je die daar nog invullen?