Beantwoord

Ontvangst en leesbevestiging in Outlook werken niet, ondanks aanvinken

  • 26 juli 2019
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Hoi,

Sinds enige tijd ontvang ik geen ontvangst- of leesbevestigingen meer als ik die aanvink bij de verzendopties in outlook (365). Leesbevestiging snap ik, maar de ontvangstbevestiging...? Er zit ook niks in de ongewenste mail map o.i.d., dus ik weet het even niet meer.

Is er een oplossing? Hoor het graag.

Grt,

Ger
icon

Beste antwoord door RBxx 26 juli 2019, 23:34

De ondersteuning van ontvangstbevestigingen is komen te vervallen tijdens het in gebruik nemen van de nieuwe mailserver van KPN zo'n vier maanden geleden. Lees dit topic:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/ontvangst-en-leesbevestiging-470706#post744819
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
De ondersteuning van ontvangstbevestigingen is komen te vervallen tijdens het in gebruik nemen van de nieuwe mailserver van KPN zo'n vier maanden geleden. Lees dit topic:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/ontvangst-en-leesbevestiging-470706#post744819
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Gerke76, RBxx heeft je al verwezen naar het antwoord in een ander topic. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten?
Hoi Marina,

Dank. Ik sluit me aan bij de vrager in dat topic, Ik ontving altijd een afleverbericht. En inderdaad, communiceer zoiets. Ik baal er ieder geval van dat het niet meer ondersteund wordt. Maar ik kan nu in ieder geval stoppen met zoeken naar een oplossing voor het probleem.

Grt,

Ger

Reageer