Goedemiddag,
Op al mijn apparaten werkt mijn e-mail (iPhone, iPad, oude MacBook Pro), nu heb ik een nieuwe MacBook Pro (2020 met M1 chip) als ik daar de accounts intyp zoals ze op mijn oude MacBook Pro staan, dan kan ik geen e-mail versturen. Ik krijg wel e-mail binnen. Als ik een bericht wil versturen dan krijg ik: Het bericht kan niet worden verstuurd, omdat er geen voorkeursserver voor uitgaande e-mail voor je account is ingesteld. Selecteer een server voor uitgaande e-mail uit de lijst hieronder. De uitgaande server is echter uitgebreid ingevuld, zoals op mijn oude laptop. Overal op internet zie ik de zelfde poorten die ik ook gebruik. Het gaat om twee “Planet” e-mail adressen en 1 zakelijk e-mail adres. Twee weken geleden had ik een MacBook Air, die vertoonde dezelfde kunsten, hulp gehad van Apple (1 uur en 18 minuten) dan kunnen ze bij je in de laptop kijken om te zien wat je fout doet, ze kon me niet helpen. De air-book heb ik terug gestuurd en nu heb ik een MacBook Pro maar het lukt het ook niet. Mijn probleem kan ik ook niet terugvinden op internet. Wie kan me helpen?