Beantwoord

Opslagruimte mailbox vergroten

  • 13 November 2019
  • 7 reacties
  • 901 keer bekeken

Is er een mogelijkheid om meer ruimte af te nemen? Lijkt medat jullie commercieel genoeg zijn? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nick83 13 November 2019, 16:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is er een mogelijkheid om meer ruimte af te nemen? Lijkt medat jullie commercieel genoeg zijn? 

KPN is bezig om de mail om te zetten naar een nieuw systeem. In het nieuwe systeem krijgt een ieder 15 gb ruimte. Dus als je nog niet overgezet bent: nog ff geduld.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JPS308. Welkom op het KPN Forum! Wat Nick83 vertelt klopt! Zodra je overgezet bent naar het nieuwe systeem krijg je meer opslagcapaciteit. Is jouw vraag hiermee beantwoord? 

Ik ben wel benieuwd wanneer dat dan ingaat. 

Moet nu van arremoei een heleboel weggooien omdat er zo weinig ruimte is. Een belofte is leuk, het wordt nog leuker als ik weet waar en wanneer ik ergens op rekenen mag,

Reputatie 7
Badge +24

Voor het nieuwjaar zou iedereen over zijn heb ik geloof ik ergens gelezen.

Grote bijlages moet je gewoon op je pc opslaan en dan de mail weggooien. Uiteindelijk is een mailbox helemaal niet bedoeld en ook totaal ongeschikt voor langdurige opslag van gegevens.

Ja, dat ben ik met je eens. En ik vind het fijn om chronologisch zaken terug te kunnen vinden. Nu had ik van lange tijd met mails met hier en daar een bijlage. Als je dat bij elkaar optelt kom je zoetjesaan bij de 1 Gb. Dus als ik als klant nou meer wil betalen voor de opslag, zodat ik niet hoef te schonen, dan is dat toch niet zon gekke gedachte? 

 

Hallo @JPS308 en @Nick83 , ik vergelijk de e-mail-box met mijn fysieke brievenbus thuis, als de post is geweest haal ik de brievenbus leeg en orden de post elders.

 

De nieuwe mailboxen zijn 15 GB.

Reageer