Beantwoord

Oude niet meer gebruikte Freeler e-mailadres verwijderen

  • 17 November 2020
  • 14 reacties
  • 235 keer bekeken

Badge

Hoe kan het niet meer in gebruik zijnde emailadres van freeler verwijderd worden .

Er komen nog steeds mails vooral spanmails binnen gericht aan het freeler mailadres op het nieuwe mailadres wat we nu al 3 jaar gebruiken

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 November 2020, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@desnorder Hi Rob, nog van harte welkom hier! Door drukte zijn we minder snel met reageren dan gewoonlijk onze bedoeling is.

Ben je er intussen uit gekomen met het oude Freeler e-mailadres? Zo niet, dan hoor ik graag van je en help ik je verder.

Badge

Hallo Alexandra,  dank voor je reactie. Ik ben er nog niet uit wat het e-mailadres betreft.

Reputatie 7
Badge +19

@desnorder Hi Rob, dan help ik je daarmee. 

Gebruik je het Freeler e-mailadres helemaal niet meer, of heb je deze nog wel ingesteld staan op één of meerdere apparaten? Ontvang je de e-mails die naar het Freeler e-mailadres worden gestuurd op alle apparaten waarop je je ‘nieuwe’ e-mailadres gebruikt? En kan je voor mij het betreffende e-mailadres nog toevoegen aan je forumprofiel

Badge

Hallo Alexandra, het Freeler e-mailadres wordt niet meer gebruikt, Het e-mailadres werd vroeger gebruikt door mijn vader en een aantal jaren geleden is er een nieuw e-mailadres aangemaakt daar Freeler niet meer goed werd ondersteund.  Het nieuwe e-mailadres gebruikt ik nu voor mijn moeder haar administratie afhandelingen. Ik heb de laatste tijd de bekend zijnde instanties die nog via het         Freeler e-mailadres reageerde het oude emailadres laten wijzigen in het nieuwe gebruikte e-mailadres.

Er zijn geen andere apparaten die gebruikt worden voor het e-mailadres, behalve de computer bij haar thuis.

Daar er nog regelmatig e-mails binnenkomen vooral via spanmailbox is dit de reden van mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +19

@desnorder Hi Rob, okee dat is helder! De Freeler mailbox mag helemaal verwijderd worden, en wordt niet meer gebruikt, begrijp ik. Ik zie overigens wel dat er verschillende Freeler e-mailadressen onder deze mailbox hangen. Geldt het voor alle Freeler e-mailadressen die je ouders hebben (gehad)?

Aangezien het om de mailbox van je ouders/moeder gaat, kan je ter verificatie nog een paar gegevens in je forumprofiel toevoegen? Het gaat om de naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer. Geef je een seintje wanneer je ze hebt toegevoegd?

Badge

Hoi Alexandra , ik heb de gegevens waar je om vroeg in het profiel aangepast aan de contractant mijn moeder.  Ben alleen benieuwd wat de meerdere Freeler e-mailadressen zijn ?

Vandaag kwam er weer een mail binnen van  KPN zakelijk clouddiensten.  Ruim 2 weken geleden nog contact gehad met KPN zakelijk om het mailadres te wijzigen en dit zou geregeld zijn.  Bij haar klantnummer/klantprofiel  staat al jaren het nieuwe e-mailadressen.

 

Reputatie 7
Badge +19

@desnorder Dankjewel! Ik geef je de e-mailadressen wel even door in een privébericht, dan kan je er naar kijken en ben je op de hoogte. 

Ik zou het e-mailadres voor de clouddiensten graag voor je nakijken, maar ik kan alleen particuliere abonnementen en gegevens inzien. Je kan het aankaarten bij de zakelijke klantenservice of op het zakelijke KPN Forum. Mijn collega's daar kijken het dan voor je na.

Badge

Hoi Alexandra, duidelijk wat de mailadressen betreft. Heb je mijn privébericht (antwoord) nog ontvangen?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @desnorder, ik heb je berichtje gezien. Helemaal goed, ik zorg ervoor dat de Freeler mailbox met alle bijbehorende e-mailadressen wordt verwijderd.

Ik zou het e-mailadres voor de clouddiensten graag voor je nakijken, maar ik kan alleen particuliere abonnementen en gegevens inzien. Je kan het aankaarten bij de zakelijke klantenservice of op het zakelijke KPN Forum. Mijn collega's daar helpen je dan verder!

Badge

Hallo Alexandra, is me duidelijk wat je schrijft.  Ik weet nu niet wat er gebeurt is maar krijg nu geen e-mails meer binnen op het e-mail adres wat ik gebruik.  Bijvoorbeeld Het antwoord van jou van maandagmiddag heb ik geen melding van gekregen via de E-mailbox,   En krijg verder geen mails meer binnen.

Reputatie 7
Badge +19

@desnorder Goedemorgen Rob, wat ik voor je gedaan heb is enkel het verwijderen van de mailbox. Het e-mailadres dat je voor het forum gebruikt is een Gmail e-mailadres zie ik. Dit heeft niets te maken met de Freeler e-mailadressen, het heeft dus geen invloed op of jij mails op je Gmail e-mailadres ontvangt of niet.

Heb je de Freeler e-mailadressen ingesteld in een e-mailprogramma zoals bijvoorbeeld Outlook? Dan kan 't zijn dat het voor bijvoorbeeld foutcodes zorgt, of dat mail niet goed meer binnen komt, omdat die Freeler mailboxen niet meer werken. Het is wel verstandig om dat even na te kijken.

Badge

Goedemiddag Alexandra,

Er waren op hetzelfde moment problemen met het emailverkeer  van Thunderbird.   Dit is vandaag opgelost.   Toeval laten we maar zeggen.   Fijn te horen dat de freeler adressen verwijderd zijn.  

Ik neem wederom contact met KPN zakelijk over de clouddienst facturen die naar het freeler adres gestuurd worden. 

Dank voor de goede zorgen :relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +19

@desnorder Goedemorgen Rob, fijn om te horen dat 't opgelost is, en graag gedaan! :relaxed:

Badge

Bedankt voor het oplossen van het probleem, ben er blij mee eindelijk af te zijn van oude e-mailadres :smirk: