Beantwoord

Overzetten van mail naar mijn nieuwe iPad lukt niet

  • 13 June 2022
  • 4 reacties
  • 277 keer bekeken

Ik heb een nieuwe ipad. Alles kon ik overzetten maar met mijn mail lukt het niet. Het betreft een hetnet.nl mail adres. Ik neem alles over van mijn oude ipad en volg het stappen plan van jullie maar dan nog krijg ik de melding: de gebruikersnaam of het wachtwoord voor pop.hetnet.nl is onjuist.  Deze heb ik onlangs nog aangepast dus deze moet goed zijn. Wat moet ik doen? 

José 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 June 2022, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@José Voogt

Heel simpel. “pop.hetnet.nl” werkt gewoon niet. De naam van de POP server bij de KPN is “pop.kpnmail.nl”. Dat moet je invullen bij “inkomende server".

Reputatie 7
Badge +10

@José Voogt 

Als je de emails van jouw oude Ipad naar jouw nieuwe Ipad wil verplaatsen dan kun je dat doen m.b.v. de KPN emailservers. Dat vergt vergt echter een bijzondere procedure en ik weet niet of je geïnteresseerd bent in die procedure.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @José Voogt. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw e-mailadres in te stellen op jouw nieuwe iPad. Je kan het beste op onze toestelpagina jouw iPad selecteren en daar te kiezen voor e-mail handmatig instellen. Als je deze stappen volgt moet het lukken, anders horen we het graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@José Voogt Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om jouw e-mailadres over te zetten naar jouw nieuwe iPad. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden!😉