Beantwoord

Per ongeluk emailadres verwijderd

  • 19 July 2020
  • 12 reacties
  • 359 keer bekeken

Hallo, gister per ongeluk een emailadres verwijderd, kan het niet opnieuw weer instellen, met zelfde wachtwoord ?

wil het graag terug is belangrijk mailadres voor mij

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2020, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Wyts60 

Heb je het emailadres verwijderd in MijnKPN? Dan staat jouw adres nu 3 maanden in quarantaine.

Een KPN moderator kan dit voor je deblokkeren, maar de reactietijd is wat lang(er) door de drukte.

Bel KPN op 0800 0402 dan is het sneller verholpen.

Bedankt, zal ik doen

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Wyts60, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hier ben ik dan! Ik zie dat je al doorverwezen bent naar onze telefonische helpdesk. Heb je daar inmiddels al iemand gesproken en is jouw probleem opgelost? Zo niet, dan help ik je graag alsnog verder hiermee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)? 

Laat je het mij even weten, of ik nog kan helpen of niet?

Hallo, Susan

Het is nog steeds  niet gelukt 

Ondanks hulp van de klantenservice 

Dus, alsnog graag hulp!

Reputatie 7
Badge +21

@Wyts60

Hoe ver ben je gekomen met hulp van de klantenservice? Is het e-mailadres al gedeblokkeerd?

Dan kan je via  MijnKPN (klik hier) → Producten → Thuis → Informatie & Instellingen  dit e-mailadres opnieuw aanmaken.

  • Kies E-mailadres toevoegen om het adres als nieuw account aan te maken
  • Kies E-mailaccount wijzigen om het adres als alias aan te maken in een bestaand account

Nee, het,is m.i nog niet gedeblokkeerd!

Reputatie 7
Badge +21

Ok duidelijk @Wyts60 , dan hoop ik dat @Susan_ je snel nog wat verder kan helpen.

Reputatie 7
Badge +21

@Wyts60 dan kijk ik graag het een en ander voor je na. Wil je bij persoonlijke opmerkingen het betreffende e-mailadres noteren en mij een seintje geven?

Lukt niet bij persoonlijke opmerking 

xxxx

Dus dan zo maar! Gr.Wytske 

admin: in je profiel gezet

Ok, sorry  staat nu wel in het prodiel

Reputatie 7
Badge +21

@Wyts60 top dankjewel. Ik heb het e-mailadres uit de reservering gehaald. Via de stappen van Ruud kan je hem nu opnieuw aanmaken in de MijnKPN omgeving!
 

Dan kan je via  MijnKPN (klik hier) → Producten → Thuis → Informatie & Instellingen  dit e-mailadres opnieuw aanmaken.

  • Kies E-mailadres toevoegen om het adres als nieuw account aan te maken
  • Kies E-mailaccount wijzigen om het adres als alias aan te maken in een bestaand account

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wyts60, is het allemaal gelukt?