Beantwoord

Per ongeluk hoofdmail + alias verwijderd

  • 2 October 2021
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Help!!!!

Hoe kan ik dit terugdraaien? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 October 2021, 21:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Help!!!!

Hoe kan ik dit terugdraaien? 

Kan iemand mij alsjeblieft helpen🙏🙏🙏🙏🙏

Reputatie 7
Badge +10

@Banu76 

Vermeld bij “Opmerkingen” bij jouw profief hier op het forum de naam van de mailbox en de aliasen die daar aan hangen/-hingen. Als je dat gedaan hebt plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator is in staat om uit te zoeken wat er aan de hand is en hopelijk die gehele mailbox herstellen (inclusief inhoud ?).

Help!!!!

Hoe kan ik dit terugdraaien? 

Bij opmerkingen heb ik net mijn mailadres opgeslagen

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Banu76, dat is even schrikken natuurlijk :frowning2:

Als een mailadres eenmaal op is geheven, wordt de volledige inhoud van de mailbox gewist, het opnieuw aanmaken van de mailadressen zorgt er dus niet voor dat de inhoud ook weer terugkomt helaas. Maak je wellicht gebruik van een mailprogramma waar de mailtjes nog wel in terug te vinden zijn? Ik hoop dat van harte, zodat je alles in ieder geval niet kwijt bent!

Je kunt de mailadressen nu opnieuw toevoegen via je MijnKPN account, laat je even weten of dat direct goed gaat?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Banu76 maar zie dat de mailadressen weer actief staan, het is dus gelukt, top! :blush: